آرد سوخاری یک نوع محصول خوراکی است که از آن برای بهبود طعم و ظاهر غذاهای سرخ کردنی مختلف همچون مرغ یا میگو سوخاری استفاده می شود، این محصول در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردد، شرکت های اصلی پخش کننده آرد سوخاری پولکی این محصول را به صورت بسته بندی های پلمپ شده کارخانه ای در بازار های مصرف سطح کشور عرضه نموده و با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند.

پخش کننده آرد سوخاری پولکی

عوامل موثر بر قیمت آرد سوخاری

عوامل موثر بر قیمت آرد سوخاری آرد سوخاری محصولی با پایه نان است که از آن به عنوان یک نوع بهبود دهنده در طبخ غذاهای مختلف استفاده می شود و وجود آن موجب می شود محصولات غذایی هم ظاهر خیلی خوشایندتری داشته باشند و هم طعم آن ها را بهتر می کند و به همین علت در بین همه مردم به ویژه کودکان و نوجوانان بسیار محبوب می باشد.

عوامل مختلفی در تعیین کردن قیمت فروش آرد سوخاری تاثیر خواهند داشت، که ما در ادامه این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم و از شما می خواهیم که با ما همراه باشید:

  • اولین فاکتور در تعیین کردن نرخ این محصول شکل بسته بندی کردن آن می باشد، چون امر بسته بندی دارای هزینه های خیلی زیادی است.
  • دومین فاکتور توجه به مرغوبیت و تازگی مواد اولیه مورد استفاده در تولید محصول و میزان کیفیت آن می باشد.
  • همچنین باید به نام تجاری آرد سوخاری و شرکت تولید کننده آن هم دقت کنید، باید توجه داشته باشید که محصولات وارداتی معمولا نرخ بالاتری از انواع ایرانی دارند چون هزینه های گمرکی و نرخ ارز موجب افزایش قیمت آن ها می شود.
  • همچنین روش عرضه کردن محصول و حجم سفارش و خرید آن هم بر روی نرخ آن تاثیر خواهند داشت.

قیمت فروش آرد سوخاری پولکی

قیمت فروش آرد سوخاری پولکی برند های مختلف آرد سوخاری پولکی که شامل آرد سوخاری تمپورا و آرد سوخاری پانکو هستند در داخل مراکز عرضه کننده محصولات غذایی به فروش می رسند و هر کدام از آن ها با یک قیمت مختلف عرضه می شوند، که این قیمت گذاری تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله اعتبار برند این محصولات صورت می گیرد.

اما مصرف کننده ها می توانند از راه های مختلفی برای کاهش دادن نرخ آرد سوخاری استفاده کنند، که یکی از آن ها استفاده کردن از شرکت های پخش و فروش عمده و مستقیم محصول می باشد، که آن را با سود بسیار کم و نرخ تولیدی به مصرف کننده ها عرضه می نمایند، در نتیجه این روش به کاهش یافتن هزینه های خرید مردم کمک می نماید و برای آن ها صرفه اقتصادی خیلی زیادی خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *