آرد تمپورا پانکو برای پف کردن مرغ ، میگو و پیاز حلقه ای آرد پانکو راسک نوعی آرد سوخاری به سبک ژاپنی است. پانکو به ژاپنی به “قطعه نان کوچک” ترجمه می شود. نان یک بار و بدون ایجاد پوسته و سوختگی تولید می شود.

بافت متخلخل و حجیم این محصول باعث جذب چربی کمتری می شود و غذای سرخ شده ترد و پف می کند. با توجه به اینکه در این محصول پوسته نان یا خرده نان وجود ندارد ، پس از سرخ شدن در روغن ، کاملاً یک دست می شود. شکل یکنواخت خرده نان حالتی یکنواخت و زیبا به خرده نان شما می دهد.

مرکز فروش آرد تمپورا پانکو

آرد تمپورا پانکو چگونه تولید می شود؟

آرد تمپورا پانکو چگونه تولید می شود؟ پودر تمپورا که آرد بانه نیز نامیده می شود ، یکی از نمادهای غذای ژاپنی است. در این نوع غذا ، انواع غذاهای دریایی ، سبزیجات و سبزیجات کوهی ابتدا در مایع تخم مرغ و آرد غوطه ور می شوند ، سپس در روغن داغ و فراوان سرخ می شوند و از سس سویا برای چاشنی استفاده می شود.

ویژگی اصلی آرد تمپورا پانکو شکل نرم و پودری آن است که به مواد غذایی لطیف و لطیف به غذا می دهد. این آرد با فناوری های جدید پخت و خشک کردن تولید می شود. مواد اولیه تولید آرد تمپورا بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه است.

این یکی از غذاهای رایج در غذاهای ژاپنی است. خارج از ژاپن ، tempura یکی از نمادهای آشپزی ژاپنی است. در این نوع غذا ، انواع غذاهای دریایی ، سبزیجات و سبزیجات کوهی در مایع تخم مرغ و آرد غوطه ور می شوند و سپس در روغن داغ و فراوان سرخ می شوند.

از سس سویا برای چاشنی استفاده می شود. به عنوان مثال ، میگو تمپورا یکی از پیش غذاهای آسیایی است. در ژاپن ، کره ، چین ، مالزی ، ویتنام ، اندونزی و تایلند این غذا در میان پیش غذا و اشتها آور است. این محصول پس از پخت ، باعث روشن شدن رنگ آرد سوخاری می شود که پس از سرخ شدن در روغن ، رنگ طلایی زیبایی پیدا می کند.

خرید عمده آرد تمپورا پانکو

خرید عمده آرد تمپورا پانکو فروش آرد تمپورا با مارک پانکو توسط این وب سایت با قیمت ارزان به صورت عمده به مشتریان عرضه می شود. قیمت شیرینی پف دار نسبت به سایر آردهای نان گران است. برای خرید آرد تمپورا با آژانس پانکو یا شرکت غذای ما تماس بگیرید و در ۲۰ کارتن به فروش می رسد.

فروش خرده نان بصورت آنلاین بهترین راه حل برای مشتریانی که به نمایندگی ها یا مراکز پخش عمده خرده نان دسترسی ندارند. است. خرید اینترنتی این محصول یا تماس با کارشناس فروش مجموعه آراد فود کالکشن (تأمین کننده خرده نان) از طریق راه های ارتباطی موجود در این وب سایت روش دیگری برای ثبت سفارش این محصول خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *