استفاده از یک پودر سوخاری مرغوب و درجه یک باعث می شود که غذای تهیه شده شما به وسیله این پودر بسیار ترد و خوشمزه و لذیذ باشد و شما با اطمینان خاطر می توانید از این پودر سوخاری در تهیه انواع مختلف غذاها استفاده کنید. مرکزی را به شما معرفی می کنیم که مرکز صادرات پودر سوخاری طلایی پانکو می باشد این مرکز انواع مدل پودر سوخاری را در طعم های مختلف تولید و به فروش می‌رساند.

مرکز صادرات پودر سوخاری طلایی پانکو

نحوه پخت غذا با پودر سوخاری

نحوه پخت غذا با پودر سوخاری

می خواهیم نحوه تهیه غذا با پودر سوخاری را به شما آموزش دهیم. شما اگر بخواهید یک تکه مرغ را به‌عنوان شنسل تهیه کنید و باید حتماً از یک پودر سوخاری مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. پس طرز تهیه این غذا را به شما آموزش میدهیم اول باید یک تکه سینه مرغ را تهیه کرده و به وسیله گوشت کوب مخصوص تهیه شنیسل آن را کاملاً تخت کنید و سطح آن کاملاً باز شود .

سپس آن را با مواد دلخواه مزه دار می‌کنیم مثل پیاز، زعفران و آبلیمو اجازه دهید نیم ساعت درون این محلول بماند .یک عدد تخم مرغ که آن را هم زده اید و بافت آن از هم باز شده است را تهیه می کنید سپس گوشت طعم‌دار شده خود را درون این تخم مرغ می زنید و کاملا آن را آغشته به تخم مرغ می کنید سپس در ظرف دیگری که پودر سوخاری را ریخته و درون بشقاب پهن کرده‌اید این گوشت را درون این پودر سوخاری می غلتانید کاملاً باید تمام سطح گوشت شما آغشته به پودر سوخاری شود .

همه قسمت گوشت آغشته به پودر سوخاری شود سپس ظرفی دیگر که مملو از روغن سرخ کردنی کنید و اجازه دهید کاملاً داغ شود و پس از داغ شدن روغن شنیسل را درون این روغن سرخ کنید و اجازه دهید کامل رنگ آن طلایی شود و متوجه خواهی شد پس از سرخ شدن مرغ تهیه شده شما بسیار طعم لذیذ و خوشمزه ای دارد چرا که از یک پودر سوخاری مرغوب با کیفیت و تهیه شده است

فروشنده برتر پودر سوخاری طلایی پانکو

فروشنده برتر پودر سوخاری طلایی پانکو

مرکزی که به شما معرفی کرده و فروشنده بهترین نوع پودر سوخاری طلایی پانکو می باشد این مرکز بهترین پودر سوخاری را با کیفیت عالی تهیه کرده و به فروش می‌رساند و بیشترین مشتری های این پولدرها را برای فست فود ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می‌دهند و شما می توانید پودر سوخاری تند را که یکی از خاص ترین پودرهای سوخاری می باشد را از اینجا تهیه کنید. قیمت پودر سوخاری در این مرکز بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با اطمینان خاطر یک محصول با کیفیت و درجه یک را با قیمت مناسب تهیه کرده و از غذاهای خوشمزه و لذیذ را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *