پودر سوخاری عمده در بسته بندی های متنوع از مراکز عرضه این محصول، به بازار ارائه شده و در بهترین کیفیت به فروش می رسانند. پودر سوخاری یا آرد سوخاری از نان‌های حجیم تهیه می‌شود. این نان‌ها به شکلی در برابر گرما قرار می‌گیرند که رطوبت آن ها از بین برود و به صورت خشک تبدیل شوند. این نان ها را در اثر حرارت مجدد قرار می دهند تا رطوبتشان به طور کامل خشک شده و قهوه‌ای و برشته شوند.

مرکز توزیع پودر سوخاری عمده

مواد مورد نیاز برای تولید پودر سوخاری

مواد مورد نیاز برای تولید پودر سوخاری آرد سوخاری از خرد کردن و الک کردن انواع نان سوخاری و سفید مانند نان ساندویچی، همبرگر، تست و باگت تهیه می شود. آرد سوخاری در انواع مختلفی از جمله: پودری ادویه دار دانه درشت وجود دارد و برای پخت انواع غذاهایی مانند: ناگت به کار می روند. اندازه پودر آرد سوخاری به مواردی مانند الک کردن، نوع آسیاب و مصرف آرد بستگی دارد.

استفاده از آرد سوخاری بر روی مرغ، گوشت، ماهی و میگوی سرخ شده باعث تردی آن ها می شود و غذا را بسیار خوشمزه می کند. همچنین برای تهیه همبرگر، کتلت ها، شامی، فلافل و.. از این پودر استفاده می شود.

پودر سوخاری در دانه بندی های یکسان و یکنواختی تولید شده و بوی آن طبیعی است، همچنین در مراحل حرارت دهی رطوبت آن کاملاً خشک شده و باعث جلوگیری از فاسد شدن و گندیدگی آن می‌شود. مواد اولیه در تولید آرد سوخاری عبارتند از: گلوتن که خمیر این آرد را انعطاف پذیر کرده و حالت ارتجاعی و اسفنجی به آن می دهد، همچنین باعث نگهداری از گازهای حاصل از تخمیر محصول می شود. گلوتن باعث افزایش آنزیم های گوارشی شده و حجم و بافت نهایی خمیر را بهبود می بخشد.

شربت اینورت که شربتی شیرین است و باعث بهبود رنگ خمیر و نرمی خمیر سوخاری شده است و همچنین از عصاره مالت برای خوش طعم و خوش رنگ شدن خمیر می توان استفاده کرد. مخمر نانوایی را برای حفظ حالت اسفنجی و تردی بافت خمیر و حجم دهی بهتر آن می توان به کار برد، استفاده از این مخمر باعث خوش طعم شدن پودر سوخاری می شود.از پودر سوخاری فلفلی برای تهیه غذاهایی مانند مرغ ماهی و میگو می توان استفاده کرد. همچنین از پودر سوخاری قارچ می توان برای انواع غذاهای دلخواه استفاده کرد.

مرکز عرضه پودر سوخاری عمده

مرکز عرضه پودر سوخاری عمده مرکز عرضه پودر سوخاری عمده این محصولات را با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه درجه یک با به کارگیری تمام موارد بهداشتی تولید کرده، و برای فروش به بازار عرضه می‌کنند شما میتوانید برای خرید انواع پودر سوخاری به سایت ما مراجعه کرده و محصولات خود را را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب از ما سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *