مراکز توزیع آرد سوخاری دونه درشت این محصول را از تولیدکنندگان آرد سوخاری خریداری کرده و سپس مبادرت به توزیع و فروش آن در بازارهای مختلف به شکل عمده و یا خرده فروشی می نمایند. این توزیع کنندگان پس از خریداری و آرد سوخاری از تولید کنندگان به صورت بسته بندی و یا فله ای محصول را به بازار هدف عرضه می نمایند.

مراکز توزیع آرد سوخاری دونه درشت

توضیحاتی درباره آرد سوخاری درشت

توضیحاتی درباره آرد سوخاری درشت آرد سوخاری معمولاً از آرد سفید و یا خرد کردن نان های حجیم شده به دست می آید و دارای انواع دانه ریز و دانه درشت است. آرد سوخاری دانه درشت بسیار پر مصرف است و به دلیل دانه های درشت آن جهت سوخاری کردن انواع غذاهای سوخاری همچون مرغ سوخاری، میگو سوخاری، قارچ سوخاری و انواع غذاهای سوخاری که در رستوران ها سرو می گردد، بسیار مورد مصرف است.

علاوه بر رستورانها و اغذیه فروشی ها این نوع آرد در مصارف خانگی نیز بسیار خودنمایی می کند و به دلیل دانه های درشت بسیار پر مخاطب است. این آرد غذا را کاملاً سوخاری کرده و خوش طعم و لذیذ می نماید. در این میان آرد سوخاری رنگی نیز بسیار پرمصرف است.

پس از به دست آمدن آرد سوخاری این نوع آرد را با انواع ادویه ها و طعم دهنده های متفاوت مخلوط کرده و آرد سوخاری های مختلفی تولید می گردد. این نوع آردهای سوخاری می‌تواند به شکل آرد سوخاری نارنجی، آرد سوخاری قرمز یا انواع رنگهای دیگر که معمولاً با ادویه جات رنگی می‌گردند، باشد.

از انواع آرد سوخاری می‌توان به آرد تمپورا اشاره کرد. این گونه آردها حجم قابل توجهی به غذای سوخاری داده و غذا را بسیار خوش طعم و لذیذ می نمایند. معمولاً از آرد تمپورا برای حجیم کردن غذاهای دریایی استفاده می شود.

اما در برخی موارد جهت سوخاری انواع سبزیجات و پروتئین های دیگر نیز از آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های بسیار مهم آرد تمپورا دیر سوختن آن و مقاومت فراوان نسبت به گرما و حرارت است. بنابراین غذا را به بهترین شکل خود سوخاری کرده و به راحتی نمی سوزد.

مراکز فروش آرد سوخاری دونه درشت

مراکز فروش آرد سوخاری دونه درشت مراکز فروش آرد سوخاری دانه درشت این محصول را به صورت حضوری و توسط فروشگاه هایی که مبادرت به عرضه این محصول می نمایند و یا به صورت مجازی و توسط فروشگاههای اینترنتی که این محصول را به فروش می رسانند، ارائه می دهد.

در صورت فروش مجازی و اینترنتی می توان محصول را به صورت مستقیم از تولید کنندگان کالا خریداری نمود و بنابر این محصول را با قیمت منصفانه تری تهیه کرد. زیرا با این گونه خرید ها دست واسطه ها حذف شده و هزینه های اضافی نیز حذف می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *