امروزه افرایش تمایل مردم به انواع غذاهای رستورانی، فست فود ها، غذاهای آماده و نیمه آماده؛ تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. تولید و عرضه انواع آرد سوخاری به عنوان یکی از اجزای اصلی انواع غذاهای آماده، رونق خوبی دارد. پودر گرانول سوخاری پولکی یکی از انواع پر کاربرد این محصول است که جهت سوخاری کردن انواع گوشت، مرغ، ماهی، میگو و سبزیجاتی از جمله قارچ به کار می رود.

قیمت عمده پودر گرانول سوخاری پولکی

راهنمای خرید پودر گرانول سوخاری مخصوص قارچ

راهنمای خرید پودر گرانول سوخاری مخصوص قارچ

پودر گرانول سوخاری که به آرد سوخاری درشت نیز معروف است، برای سوخاری کردن انواع غذاها از جمله قارچ استفاده می شود و روی غذا لایه ای ترد تشکیل می دهد که طعم و بافتی دلپذیر دارد.

جهت خرید این پودر گرانول باید توجه داشته باشیم که انواع و طعم های متنوعی از این محصول، در بازار موجود است. بعضی از این پودر ها ساده هستند و برخی دیگر طعم دارند. انواع پودر فلفلی و یا مزه دار شده با ادویه های مختلف از جمله پودر سیر موجود می باشند.

همچنین رنگ های مختلفی از پودر های سوخاری موجود است که البته رنگ نارنجی آن اغلب در رستوران های فست فود به کار می رود.

هنگام خرید پودر گرانول سوخاری توجه داشته باشید که از برندهای معتبر از جمله پانکو و آینز خرید کنید. پودر گرانول درجه یک برند های معتبر، تردی بیشتری به غذا می بخشد، جذب روغن آن کم بوده و باید دارای دانه های درشت پولکی باشد تا بتواند قطعه گوشت یا سبزیجات را به خوبی کاور کند. ویژگی تردی پودر سوخاری، مهمترین مزیت آن به شمار می آید و لذت غذا خوردن را دو چندان می سازد.

عرضه کنندگان پودر گرانول سوخاری پولکی

عرضه کنندگان پودر گرانول سوخاری پولکی

این روزها بازار تولید و عرضه انواع پودر سوخاری، از جمله گرانول پولکی رونق بسیار دارد. لذا افراد بسیاری در عرصه تولید و ارائه این محصول فعالیت می کنند. در کشور ما انواع آرد و پودر سوخاری مرغوب و با کیفیت تحت عنوان برند های مختلف وجود دارند که به خوبی از نظر کیفی با نواع وارداتی رقابت می کنند. ضمن آن که قیمت پودر گرانول تولیدی داخل کشور نیز مقرون به صرفه تر است.

جهت خرید پودر گرانول سوخاری می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید، تا ضمن آشنایی با انواع آردهای سوخاری برند های آینز و پانکو، از لیست قیمت محصولات نیز مطلع شوید. همچنین می توانید جهت خرید از کارشناسان ما مشاوره گرفته، و از مزایای خرید آنلاین نیز برخوردار شوید.

رستوران ها و فست فود ها معمولا میزان مصرف بالایی در انواع آرد سوخاری دارند که در این خصوص می توانند از قیمت های مناسب خرید عمده از طریق وب سایت ما بهرمند گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *