آرد سوخاری کریسپی مخصوص سخاری کردن انواع گوشت قرمز، مرغ و ماهی می باشد. در فروشگاه های شهرهای کشور آرد سوخاری کریسپی خوب، وجود دارد که به صورت عمده نیز به فروش می رسد. خریداران بهتر است برای تهیه این محصول به فروشنده معتبر مراجعه کنند. آرد سوخاری کریسپی در بسته بندی های مختلف در بازار به فروش می رسد.

قیمت خرید آرد سوخاری کریسپی

انواع روش های تهیه آرد سوخاری

انواع روش های تهیه آرد سوخاری آرد سوخاری یکی از مواد پر مصرفی است که خانم های خانه دار برای تهیه کتلت، شامی و کوفته و سرخ کردن ماهی و مرغ از آن استفاده می کنند. معمولا بچه ها سوخاری جات را زیاد می خورن و دوست دارند. آرد سوخاری را می توان به راحتی در خانه درست کرد. تهیه آرد سوخاری از آسیاب کردن نان های خشک کاملا سوخاری شده و نان های حجیم خشک بدست می آید.

می توانید وسط نان باگت را بگذارید خوب خشک شود و بعد آن را آسیاب کنید و از آن به عنوان آرد سوخاری استفاده کنید. آرد سوخاری را می توان به چند روش در خانه درست کرد اول اینکه نان حجیم یا نانی که مناسب خوردن نیست را تکه تکه می کنیم و داخل سینی فر می گذاریم و حدود ۱۵ دقیقه می گذاریم تا برشته شود وقتی کاملا نان ها برشته شد از فر در می آوریم تا خنک شود و آن ها را به راحتی اسیاب کرده و به شکل آرد در میاوریم.

روش دیگر بخواهیم آرد سوخاری طعم دار داشته باشیم آرد سوخاری خانگی را با نمک و فلفل و پودر سیر مخلوط می کنیم و روی حرارت کمی تفت می دهیم و داخل ظرفی می گذاریم و در یخچال نگهداری می کنیم و برای تهیه کوکو و کتلت از آن استفاده می کنیم.

روش دیگر تکه های نان تست را خشک و اسیاب کرده و با اسانس لیمو و مریم گلی مخلوط می کنیم و برای غذاهایی مانند ماهی سوخاری، میگو سوخاری و فیله مرغ سوخاری از آن استفاده می کنیم.

وقتی که آرد سوخاری بوی کهنگی دهد و رنگ آن تغییر کند نباید استفاده کرد. برای جلوگیری از فاسد شدن آرد سوخاری آن را در فریزر نگهداری کنیم.

مراکز توزیع آرد سوخاری کریسپی

مراکز توزیع آرد سوخاری کریسپی آرد سوخاری در کارخانجات با حجم بسیاری در سراسر کشور توزیع می شود. در بیشتر شهرهای کشور توزیع آرد سوخاری با بهترین کیفیت انجام می شود. توجه داشته باشید در عرضه آرد سوخاری کریسپی با کمترین قیمت، مشتریان می توانند این محصول را به صورت مستقیم تهیه کنند. انواع ارد سوخاری فله ای با پایین ترین قیمت در سطح کشور توزیع می شود. قیمت آرد سوخاری کریسپی بستگی به کیفیت آن دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *