شرکت های صنایع غذایی از انواع آرد سوخاری تولید می‌ کنند و تنوع زیاد آرد سوخاری ها باعث شده این شرکت ها با همدیگر در رقابت باشند‌ که این رقابت برای افزایش مشتری و فروش بیشتر محصولاتشان است که با بالا بردن سطح کیفیت آرد سوخاری قرمز، استفاده از رنگ قرمز طبیعی، قرار دادن تخفیف در هر فصل باعث فروش ویژه آرد سوخاری قرمز می شود.

فروش ویژه آرد سوخاری قرمز

طرز تهیه آرد سوخاری قرمز در صنعت

طرز تهیه آرد سوخاری قرمز در صنعت

آرد سوخاری در تهیه غذا های مختلفی استفاده می شود که آرد سوخاری هر غذا مانند؛ ناگت، فلافل، مرغ، ماهی، کباب متفاوت است که این آرد سوخاری مختلف می تواند ادویه دار و در رنگ های سفید، نارنجی، قرمز تولید شود.

تولید آرد سوخاری قرمز در صنعت از نان سوخاری به دست می آید که پس از طی فرآیندی مانند تخمیر، خورد کردن، الک کردن به صورت بهداشتی تهیه می شود و تولید آرد سوخاری از آرد امکان پذیر نیست.

این نان سوخاری ها را ابتدا رطوبت شان گرفته می شود تا خشک شود و به صورت برشته و قهوه ای رنگ در آیند و اگر در آسیاب و الک کردن این نان سوخاری های برشته شده تغییراتی ایجاد کنند آرد سوخاری دانه درشت، آرد سوخاری پودری به دست می‌ آید.

تغییر رنگ آرد سوخاری به زمان پخت و کاراملیزه آن بستگی دارد که هر چه قدر این زمان بیشتر باشد رنگ ان تیره تر می شود و برای اینکه آرد سوخاری قرمز رنگ باشد به آن پودر پاپریکا و پودر گوجه اضافه می‌کنند.

این آرد سوخاری ها را طعم دار و ادویه دار می کنند که در تهیه ی صنعنی در انواع طعم ها و ادویه ها وجود دارد و برای پولکی کردن‌ آرد سوخاری از چیپس استفاده می کنند و در تهیه خانگی بسته به سلیقه ی شخصی اضافه می شود و حتی در تهیه خانگی برای اینکه آرد سوخاری رنگی داشته باشند از کرانچی و پفک برای قرمز رنگ آن اسنفاده می کنند.

خرید مستقیم آرد سوخاری قرمز

خرید مستقیم آرد سوخاری قرمز

مردم عادی که برای مصرف روزانه خود آرد سوخاری قرمز می خواهند بخرند به صورت مستقیم از فروشگاه ها تهیه می کنند ولی مراکز پخش مواد غذایی که آرد سوخاری را به درب فروشگاه ها و مغازه ها می‌ برند، خرید مستقیم آرد سوخاری قرمز را در بسته بندی های مختلف از درب کارخانه انجام می‌دهند.

و تاجرانی که آرد سوخاری قرمز را به کشور های دیگر صادر می‌ کنند به روش مستقیم این آرد سوخاری را به صورت عمده از کارخانه های تولیدی تهیه کرده و صادر می کنند و قیمت هر سه روش خرید و توزیع آرد سوخاری با همدیگر متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *