آرد سوخاری اغلب از از نان های حجیم حاصل می گردد و دارای انواع گوناگونی می باشد و برای تهیه غذاهای مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرد از همین رو کارخانه های زیادی به تولید آرد سوخاری در بسته بندی های مختلف پرداخته اند و به بازار عرضه می دهند. سایت ما یکی از موفق ترین سایت های فروش مستقیم آرد سوخاری خوشمزه می باشد که با قیمتی منحصر به فرد در اختیار مشتریان قرار می دهد. در ادامه با انواع آرد سوخاری آشنا میگردیم.

فروش مستقیم آراد سوخاری خوشمزه

خرید آرد سوخاری خوشمزه مخصوص مرغ

خرید آراد سوخاری خوشمزه مخصوص مرغ همانطور که گفتیم آرد سوخاری برای تهیه انواع غذا و دسر مورد استفاده افراد قرار می گیرد و هر روزه خرید آن از سوی مصرف کنندگان افزایش می یابد در این بخش با انواع آرد سوخاری و  شیوه خرید آن آشنا میگردیم.

انواع آرد سوخاری:آرد سوخاری در انواع پودر، دانه درشت و ادویه دار تولید و به بازار عرضه می گردد که تنوع در آرد سوخاری بستگی به نوع آسیاب و الک کردن آن و همچنین نوع مصرف آرد دارد.

آرد سوخاری دانه درشت: برای تهیه و پخت غذاهای سرخ شده و تردی بیشتر نظیر مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

آرد سوخاری پودری: برای تهیه و پخت انواع غذاهای حاضری مانند ماهی، کتلت و ناگت مورد استفاده قرار می گیرد.

آرد سوخاری درشت نارنجی: این آرد با رنگ طبیعی ترکیب می شود و دارای طعم و شکل بی نظیری می باشد.

آرد سوخاری درشت سفید: این آرد اغلب برای سرخ کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

آرد سوخاری درشت طلای: این نوع آرد محبوبیت فراوانی در نزد فست و فودها دارد.

آرد طلایی درشت طعم دار: یکی از پرفروش ترین آرد سوخاری در بین افراد به شمار می رود که دارای انواع ادویه های معطر می باشد.

فروش آرد سوخاری به دو صورت عمده و جزئی امکان پذیر می باشد و سایت ما این دو روش را برای خشنودی مشتری دارا می باشد. برای خرید آرد سوخاری خوشمزه مخصوص مرغ می توانید بدون اتلاف وقت در ترافیک و صرف هزینه برای رفت و آمد به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید و انواع پودر سوخاری را در بسته بندی های گوناگون به همراه قیمت مشاهده کنید و در صورت تمایل برای خرید اقدام کنید و از خدمات ویژه ای نظیر تحویل و پرداخت درب منزل بهره مند گردید و همچنین از کیفیت و مرغوبیت محصول اطمینان خاطر داشته باشید زیرا دارای تمامی استانداردهای بهداشتی می باشد و در صورت هر گونه مشکل قابل تعویض می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *