آرد سوخاری پودری است با تمام سبزیجات و ادویه جات معطر و خوش مزه که نمونه های مختلفی از آن تولید می شود، برخی از افراد برای این که طعم کتلت های خود را خوشمزه نمایند آزارد سوخاری استفاده می کنند که مختص با این غذا می باشد. فروش عمده آرد سوخاری کتلت باعث شده تا هر مصرف کننده بتواند به راحتی حجم مورد نیاز خود را تامین نماید. البته ناگفته نماند که فروش عمده با قیمت مناسب تری هم همراه است.

فروش عمده آرد سوخاری کتلت

روش تولید انواع آرد سوخاری

روش تولید انواع آرد سوخاری انواع آرد سوخاری در بازار ها وجود دارد که هر کدام دارای موادی هستند و به گونه ای تولید می شوند. روش تولید انواع آرد سوخاری را می توان بر روی بسته بندی آنها به صورت کامل مشاهده کرد، اما بدانید که این پودر ها طبق اصول زیر تهیه می شوند:

  1. ابتدا مواد مصرفی مورد نیاز برای تهیه پودر ها را باید تهیه کرد که شامل نان باگت بیات شده، ادویه جات معطر و زردچوبه، نمک، فلفل و غیره می شود.
  2. بسته به نوع پودر باید مواد را با هم ترکیب نمود و اگر نیازه پودر ها آردی باشند آنها را به صورت کامل پودر نمود و اگر نیاز است که دانه ای باشند باید آنها را آرد کرد، با آب ترکیب نمود و به تکه های کوچک تقسیم کرد.
  3. ادویه جات را با آنها ترکیب نمود.
  4. از نظر کیفیت مورد بررسی قرار داد.
  5. پس از تایید بسته بندی کرد.
  6. در آخر هم آن را وارد بازار نمود.

اطلاع از روش تولید کمک می کند تا بتوان هم محصول را در خانه تهیه کرد و هم بتوان با اطمینان از سلامت و کیفیت آن را انتخاب کرد و تهیه نمود.

مرکز صادرات آرد سوخاری کتلت

مرکز صادرات آرد سوخاری کتلت آرد سوخاری مخصوص کتلت در اصل یک آرد سوخاری ادویه دار می باشد که عطر و طعم عالی دارد و آن را به غذا ها می بخشد. بالا بودن کیفیت این آرد ها و طعم عالی که دارند باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاورند حتی در بازار های خارجی، این امر باعث شده تا صادرات آن با تعداد بالاتری انجام شود.

این مرکز صادرات آرد سوخاری کتلت را سالیان زیادی است که به صورت حرفه ای انجام می دهد به همین دلیل توانسته است طی سال های فعالیت خود نیاز بازار های زیادی را در کشور های خارجی تامین کند. صادرات این محصول با حجم و تناژ بالا انجام می شود از این رو بازار های خارجی می توانند حجم مورد نیاز خود را به راحتی تامین کنند.

شرکت های بازرگانی بزرگ در زمینه تجارت این گونه محصولات خوراکی و پر مصرف نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند زیرا آنها محصولات با کیفیت را مستقیم از تولید کنندگان دریافت می کنند و سپس وارد بازار ها می نمایند البته با همان کیفیت و قیمتی که دارند و تولیدی مشخص کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *