آرد سوخاری اکثرا از نان ‌هایی به دست می آید که در برابر گرما قرار گرفته باشد و نم آنها از بین رفته و خشک شده باشند که ماحصل این فرایند تبدیل به آرد است.

 آرد سوخاری کیلویی و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه شده است به گونه ای که از زمان تولید تا کنون همواره مورد استقبال مصرف کنند گان و متقاضیان قرار گرفته است.

فروش آرد سوخاری کیلویی

مواد مغذی موجود در آرد سوخاری

مواد مغذی موجود در آرد سوخاری از آن جایی که در تهیه آرد سوخاری از انواع مواد غذایی پروتئینی و غیره بهره جسته می شود لذا این مواد باعث می شود، نان سوخاری عاری از بو و طعم غیر عادی باشد و در عوض آن بو و رنگ بخصوص داشته باشد.
مواد مغذی آرد سوخاری باعث شده است محبوبیت خاصی در بین متقاضیانش داشته باشد همچنین شایان ذکر است رنگ زرد مایل به قهوه ای روشن آرد سرخ یکی از شاخص ترین ویژگی این محصول است که به کار گیری مواد اولیه سالم و اصل باعث می شود این محصول عاری از مواد سوختگی باشد.

گفتنی است که نان محور و مواد اصلی بکار رفته در خط تولید آرد است و این محصول که دارای بافت متخلخل است.

شایان ذکر است،  نشاسته و سایر پروتئین های موجود در نان به همان صورت در آرد سوخاری یافت می شود .

مرکز پخش آرد سوخاری کیلویی

مرکز پخش آرد سوخاری کیلویی مراکز پخش آرد سوخاری کیلویی این محصول را در حجم های مختلف و بسته بندی های متنوع به بازارهای داخلی عرضه می کند.

از آن جایی که نشانه خاصی برای تشخیص مرغوبیت انوع آرد سوخاری وجود ندارد ولی می توان از بو و رنگ آن پی برد که این آرد خاص است

همیشه مجموعه مذکور توانسته با تولید انبوه محصول آرد سوخاری کیلویی به نیاز داخلی کشور لبیک گفته و تامین کننده خواستار مشتریان ایرانی باشد.

همچنین شایان ذکر است، مرکز پخش آرد سوخاری با صادرات محصولات خود در جهت تبلیغ تولید ایرانی نیز گام های اساسی برداشته است و سهم بازار های خارجی را به خود اختصاص داده است.

مجموعه مذکور با به کارگیری و استفاده از کادر مجرب و کار بلد و تیم فروش قدرتمند توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه و توانمندی تولید ایرانی را به منصه ظهور بگذارد. 

در صورتی که شما نیز خواهان خرید عمده و یا خورده آرد سوخاری کیلویی درجه یک از مجموعه مذکور هستید به بخش راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان این مجموعه مراجعه کرده و بعد از بررسی محصولات سفارش خود را ثبت نمایید تا شاهد خریدی آسان محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب و شایسته شما مصرف ‌کنندگان باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *