فروش آرد سوخاری فلافل طعم دار در بسته بندی‌های مختلف صورت می گیرد؛ به عنوان مثال می توان به نمونه های ۱۰۰ گرمی این محصول اشاره کرد؛ آرد یا پودر سوخاری طعم دار مخصوص فلافل را به منظور افزایش انسجام خمیر فلافل و همچنین بهتر شدن مزه غذا استفاده می‌کنند.

فروش آرد سوخاری طعم دار فلافل 100 گرمی

طرز تهیه فلافل با آرد سوخاری

فلافل، غذای بسیار خوشمزه‌ای است که ظاهراً از کشورهای عربی (مثل لبنان) به ایران وارد شده است؛ به همین دلیل در مناطق جنوبی کشورمان، بسیار رواج دارد؛ البته در حال حاضر ظاهراً مصرف این غذا همه گیر شده و در اقصی نقاط کشور، شاهد فروش آن به شکل داغ یا نیمه آماده می‌باشیم.

می ‌دانیم که نخود، ماده اصلی و پایه تهیه فلافل به شمار می‌رود؛ علاوه بر این برای درست کردن این خوراک، از سیر، پیاز، ادویه و تخم مرغ نیز استفاده می‌شود؛ همچنین برای بهتر شدن طعم و فرم فلافل، مقداری آرد سوخاری به مواد آن اضافه می‌کنند.

همان گونه که مشخص است؛ این پودر به همراه یک سری ادویه‌های ویژه فلافل، طعم دار شده و از هر لحاظ برای تهیه این غذا مناسب به نظر می‌رسد. برای تهیه فلافل با آرد سوخاری، دو روش کلی وجود دارد؛ ساده ترین راه، این است که پس از چرخ کردن نخود خیس خورده به همراه سیر و پیاز، مقداری آرد سوخاری به مواد اضافه شود؛ اما برخی افراد ترجیح می‌دهند که قبل از سرخ کردن فلافل در روغن، آن را در آرد سوخاری بغلتانند.

 

طرز تهیه فلافل با آرد سوخاری

بهترین قیمت انواع آرد سوخاری ادویه دار

به طور معمول این پودر از نان تست و انواع نان باگت یا همبرگر به دست می‌آید. برای درست کردن انواع آرد سوخاری، ابتدا نان ها را کمی حرارت داده و سپس آسیاب می‌کنند؛ اضافه کردن ادویه نیز در این مرحله صورت می‌گیرد؛ گاهی اوقات پودر طعم دار را نیز اندکی تفت می‌دهند تا مزه بهتری پیدا کند.

امروزه انواع آرد سوخاری ادویه دار به منظور تهیه غذاهای مختلف به اشکال گوناگونی تولید می‌گردند؛ در واقع افزودن ادویه‌ها و طعم دهنده‌ها با توجه به نوع غذا صورت می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توان به آرد سوخاری ماهی اشاره کرد.

حال ممکن است؛ این پرسش، مطرح شود که بهترین قیمت آرد سوخاری ادویه دار چقدر است؟ در جواب باید گفت که این مسئله به فاکتورهایی مثل نوع آرد و ادویه، درصد مواد به کار رفته و نحوه تولید آرد سوخاری بستگی دارد.

بهترین قیمت انواع آرد سوخاری ادویه دار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *