عرضه کننده پودر سوخاری طعم دار به چند صورت کیلویی و بسته بندی شده به فروش می رود و کارخانه ها پس از تولید کردن پودر سوخاری و بسته بندی کردن آن به صورت مستقیم با ماشین های باربری و سنگین وارد سطح شهر می کنند و به مغازه های فروشندگان ارائه می دهند. عرضه کننده پودر سوخاری طعم دار

کاربرد پودر سوخاری طعم دار

کاربرد پودر سوخاری طعم دار پودر سوخاری کاربرد های فراوانی دارد و در بیشتر غذا های سرخ کردنی کاربردی تر است و برای ترد شدن غذا هایی مثل ماهی، سیب زمینی، مرغ، میگو، کتلت، کوکو، گوشت، فیله مرغ، فیله ماهی و غیره که به سرخ شدن نیاز است می توانید استفاده کنید زیرا یکی از بهترین و پر کاربرد ترین قدم برای خوشمزه تر کردن غذا ها می توانید از پودر سوخاری استفاده کنید.

البته معمولاً بیشتر استفاده این پودر در سرخ کردن مرغ و ماهی بهتر است چرا که جلوی خمیری شدن مرغ و ماهی را می گیرد و می توانید از این پودر استفاده کنید یکی از جالب ترین ترفند های مختلف برای اینکه اگر پودر سوخاری در دسترس شما نبود می توانید از نان های خشک مثل نان باگت، نان تنوری هم می شود در هر اندازه که می خواهید خرد کنید و سپس برای طعم دار کرد پودر سوخاری از فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر کاری، پودر سیر، سبزی های معطر خرد شده استفاده کنید تا پودر سوخاری طعم دار داشته باشید و از حالت سفید رنگی خارج شود.

برای استفاده از پودر سوخاری در مرغ، کتلت، ماهی، ناگت می توانید اول مرغ یا هر چیزی که می خواهید از پودر سوخاری استفاده کنید با کمی طعم دار کردن خود مرغ با زرد چوبه و ادویه های مختلف سپس در داخل یک زرده تخم مرغ آن را غوطه ور کنید تا کاملاً زرد تخم مرغ در همه جای مرغ نفوذ کنید سپس آن را بر روی پودر سوخاری گذارید تا تمام نقاط آن پودر سوخاری داشته باشد و بعد در داخل روغن سرخ کنید آنقدر بگذارید سرخ شود تا رنگ پودر سوخاری به رنگ طلایی و رنگ عوض کند سپس غذای مورد نظر شما آماده است.

پودر سوخاری اگر به صورت خانگی آن را درست کنید باید متوجه فاسدی و کپک زدن آن شوید زیرا به دلیل اینکه به صورت خانگی تهیه شده بهتر است کم تر درست کنید تا برای یک وعده دیگر نماند تا هم تازه باشد هم از فاسد شدن آن جلوگیری شود‌.

در این صورت، باید پودر افزودنی کاملا خشک باشد و در جای خشک و خنک نگهداری شود. در غیر این صورت، امکان کپک زدن و فساد پودر سوخاری خانگی وجود خواهد داشت.

خرید مستقیم پودر سوخاری طعم دار

خرید مستقیم پودر سوخاری طعم دار خرید و فروش و عرضه پودر سوخاری در بیشتر شهر ها و کشور ها وجود دارد و افراد زیادی هستند که خواستار خرید و مصرف این نوع پودر برای سرخ کردن غذا های خود هستند و به چند صورت خانگی و کارخانه ای تولید می شود و همچنین برای خرید پودر سوخاری که در کارخانه معمولاً از مواد نگهدارنده و در بسته بندی های شیک بزرگ و کوچک تولید می شود سپس پس از تولید به فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها عرضه می شود و با قیمت مناسب به فروش می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *