پودر سوخاری از آسیاب شدن نان خشک بدست می آید. این محصول در رنگ و طعم های مختلف تولید می شود. پودر و آرد سوخاری پرک نارنجی یکی از بهترین و پر مصرف ترین نمونه آن است و برای طعم دادن و ترد کردن غذاهای سرخ کردنی نیز کاربرد دارد. عرضه کننده آرد سوخاری پرک نارنجی این محصول را در وزن های ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰ گرمی به بازار و سایت حاضر عرضه می کنند.

عرضه کننده آرد سوخاری پرک نارنجی

راهنمای خرید آرد سوخاری پرک

راهنمای خرید آرد سوخاری پرک همان طور که گفته شد پودر سوخاری از پودر شدن نان های سوخاری و حجیم تولید و تهیه می شود. آرد سوخاری پرک به شکل باریک است، بسیار پرطرفدار در بین آردهای سوخاری می باشد. این آرد شکل و ظاهر زیبایی و طعم غذا را دو چندان می کند بنابراین در بیشتر رستوران ها و مجالس از این محصول استفاده می کنند.

پودر سوخاری پرک به صورت ریز، متوسط و درشت تولید شده و می توان با توجه به سلیقه و نوع غذا از یک نمونه آن استفاده کرد. همچنین این آردها در ۳ رنگ نارنجی، زرد و سفید توسط تولید کنندگان بسته بندی و به بازار عرضه می شوند، البته این رنگ ها به صورت کاملا طبیعی بوده و طعم و مزه غذا بسیار متفاوت می شود.

بهتر است بدانید انواع پودر های سوخاری به دلیل استفاده شدن از نان های گندم سرشار از نشاسته، کربوهیدرات، ویتامین های خوراکی، نیاسین، آهن، فولیک اسید و… می باشند. که علاوه بر طعم متفاوت و خوبی که به غذا می دهند برای سلامتی بدن هم مفید و پر خاصیت می باشند.

در هنگام خرید آرد سوخاری پرک به موارد زیر توجه کنید و ملاک قرار دهید:

  • با کیفیت بودن محصول مورد نظر
  • برند معتبر و معروف
  • تنوع در طعم و رنگ
  • تنوع وزن های مختلف
  • نوع بسته بندی{ شکیل و بهداشتی بودن}
  • درج تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی آن
  • علاوه بر کیفیت خوب باید دارای قیمت مناسبی نیز باشد.
  • نحوه نگهداری محصول

قیمت خرید آرد سوخاری پرک نارنجی

قیمت خرید آرد سوخاری پرک نارنجی پودر سوخاری پرک نارنجی به صورت بسته بندی و فله ای به فروش می رسد. شرکت ها و کارخانجات زیادی این محصول را تولید می کنند که می توان به شرکت پانکو، آمون، تردک و.. اشاره کرد که یکی از برند های معروف و شناخته شده می باشند. بهترین و پر مصرف ترین پودر های تولید شده آرد سوخاری پولکی و آرد سوخاری ناگت می باشند.

آرد سوخاری پرک نارنجی در سوخاری کردن انواع مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات، قارچ، پیاز، گوشت کاربرد دارد‌ و همچنین می توان در تهیه مواد غذایی دیگری که بتوان با آرد سوخار ی در روغن سرخ کرد استفاده کرد.

برای دریافت قیمت خرید آرد سوخاری پرک نارنجی به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید. علاوه بر این می توانید محصول مورد نظر خود را مستقیم از تولید کننده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه و خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *