آرد سوخاری صنعتی پانکو محبوب ترین و مرغوب ترین آرد سوخاری موجود در بازار است. ویژگی اصلی این آرد سوخاری شکل درشت و سوزنی بودن آن در کنار تردی و سبکی فوق العاده آن است.

این نوع آرد سوخاری با تکنولوژی منحصر به فردی تولید می شود. آرد سوخاری پانکو در مقایسه با آرد های سوخاری دیگر دارای ساختار و بافت متخلخل تر، سبک تر و ترد تر است. پانکو نزد سرآشپز ها در سراسر جهان محبوب است زیرا برای غذا های سوخاری مانند مرغ و ماهی بهترین انتخاب است.

عرضه کننده آرد سوخاری صنعتی پانکو

خصوصیات مهم آرد سوخاری صنعتی پانکو

خصوصیات مهم آرد سوخاری صنعتی پانکو آرد سوخاری معمولا از نان های حجیم از جمله نان باگت تهیه می شود. این نان ها به نحوی حرارت می بینند که رطوبت آنها گرفته می شود و به صورت خشک درمی آیند.

در واقع، آرد سوخاری و نان سوخاری دو محصول از یک خانواده هستند. این نان در اثر حرارت مجدد، رطوبت خود را از دست می دهد و خشک، قهوه ای و برشته می شود.

آرد سوخاری در انواع پودر، نوع دانه درشت یا ادویه‌ دار به بازار عرضه می‌ شود که این مسئله به نوع آسیاب و الک کردن و نوع مصرف آرد، بستگی دارد.

معمولاً در تهیه غذا های سرخ‌ شده برای تردی بیشتر مثلاً در تکه‌ های مرغ، نوع درشت و در تهیه ناگت، کتلت یا ماهی نوع پودری آن بیش‌ ترین کاربرد را دارد.

پخش آرد سوخاری صنعتی پانکو بدون واسطه

پخش آرد سوخاری صنعتی پانکو بدون واسطه معمولاً نشانه خاصی برای تشخیص مرغوب‌ ترین نوع آرد سوخاری وجود ندارد مگر اینکه بو و رنگ آن طبیعی باشد. آرد سوخاری مرغوب نباید بوی کهنگی بدهد و باید دانه‌ بندی آن یکسان و یکنواخت باشد.

چون رطوبت این آرد کم است، احتمال کمی برای فساد آن وجود دارد مگر اینکه در شرایط نامناسب مثلاً محیط مرطوب و به مدت طولانی نگهداری یا از همان ابتدا در تهیه آن، از نان کپک‌ زده استفاده شده باشد.

عرضه آرد سوخاری به صورت اینترنتی انجام می‌ شود و پس از تولید این محصول طی فرآیند های کاملاً بهداشتی پخش آرد پانکو با کیفیت به صورت غیر حضوری، عمده و جزئی انجام می شود.

برای خرید این آرد سوخاری صنعتی با کیفیت نیازی به رفتن به بازار و صرف وقت و هزینه های بسیار نیست و مشتریان از هر کجای کشور می توانند به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب تر این محصول عالی را خریداری نمایند.

برای خرید این محصول فقط کافی است که در این وب سایت سفارش خود را ثبت نموده و سپس منتظر بمانید تا مسئولین فروش این محصول عالی سفارش شما را پردازش کرده و این محصول را در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *