عرضه مستقیم پودر سوخاری درشت، یکی از عمده ترین فعالیت هایی است که توسط مراکز معتبر عرضه کننده این پودر انجام می پذیرد؛ همچنین قیمت آرد سوخاری پانکو در بازار که یکی از بهترین پودرها برای طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن کشورمان است، بسیار ارزان بوده و توسط این مراکز ارائه می شود و شما می توانید آن را با کیفیت بسیار بالایی تهیه کرده و از آن برای پختن و سرخ کردن غذا های مختلف استفاده کنید. پودر سوخاری یکی از محصولات غذایی است که بسیاری از خانم های خانه دار و یا رستوران ها و فست فودها از آن بهره گرفته و غذاهای بسیار خوشمزه ای تهیه می نمایند.

عرضه مستقیم پودر سوخاری درشت، یکی از عمده ترین فعالیت هایی است که توسط مراکز معتبر عرضه کننده این پودر انجام می پذیرد؛ همچنین قیمت آرد سوخاری پانکو در بازار که یکی از بهترین پودرها برای طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن کشورمان است، بسیار ارزان بوده و توسط این مراکز ارائه می شود و شما می توانید آن را با کیفیت بسیار بالایی تهیه کرده و از آن برای پختن و سرخ کردن غذا های مختلف استفاده کنید. پودر سوخاری یکی از محصولات غذایی است که بسیاری از خانم های خانه دار و یا رستوران ها و فست فودها از آن بهره گرفته و غذاهای بسیار خوشمزه ای تهیه می نمایند.

عرضه مستقیم پودر سوخاری درشت

قیمت پودر و آرد سوخاری پانکو در سال ۹۸

قیمت پودر و آرد سوخاری پانکو در سال ۹۸قیمت پودر و آرد سوخاری پانکو در سال ۹۸، با تغییرات قابل توجهی نسبت به سال های قبل نداشت و مشتریان با خیال راحت اقدام به خرید عمده آرد سوخاری نموده و از آن برای تهیه بسیاری از غذاهای خود بهره مند می شوند.
اگر شما عزیزان خریدار آرد سوخاری هستنید و معمولاً برای پخت غذاهای خود از این آرد استفاده می کنید، حتما از این موضوع به خوبی اطلاع دارید که این محصول از انواع نان های حجیم تولید می شود و در کارخانجات مخصوص این نان ها را به خوبی حرارت می دهند و تمامی رطوبت موجود در آن ها را می گیرند و سپس آن را خشک می نمایند.
در اصل زمانی که رنگ این پودرها به شکل قهوه ای و برشته درآمد نشان دهنده این است که برای استفاده آماده شده اند و می توان آن را بسته بندی نموده و روانه بازار کرد.
یکی از نکته های قابل ذکری که در مورد پودر سوخاری وجود دارد این است که برای تهیه آن نان را دوبار می پزند؛ در مرحله اول نان به صورت کاملاً عادی پخته می شود، اما در مرحله دوم مدت زمانی که برای پخت آن در نظر می گیرند بسیار طولانی تر است و با حرارت ملایم و برای مدت زمان خاصی حرارت می بیند تا بتوان از آن یک آرد سوخاری مرغوب و باکیفیت به دست آورد.
در مرحله دوم پخت گرفت رطوبت موجود در نان و خشک کردن آن است که از اهمیت فراوانی برخوردار است و این مرحله توسط دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک انجام می پذیرد؛ اگر این مرحله به خوبی انجام پذیرد، می توان مطمئن بود که یک پودر عالی، درجه یک و بی نظیر به دست می آید که برای خوشمزه کرده و طعم دادن به بسیاری از غذاها از آن استفاده می شود.

یکی از علت های پررونق تر شدن استفاده از آرد سوخاری این است که هر روز که می گذرد شاهد فعالیت بیشتر فست فود ها هستیم و در جای جای شهرمان چندین فست فود به فعالیت مشغول هستند و اتفاقاً مشتریان پر و پا قرص خود را نیز دارند؛ فست فودها برای سرخ کردن بسیاری از غذاهای خود از پودر سوخاری استفاده می کنند و همین امر موجب شده است که تولید انواع آرد و پودر سوخاری در سراسر جهان و به خصوص در کشورمان از رونق خاصی برخوردار شود.

شما حتی می توانید بسیاری از سبزیجات را نیز پخته و سپس در پورد سوخاری غلطانده و کمی در روغن تفت دهید، این روش بسیار خوبی است برای بچه هایی که دوست ندارند از سبزیجات پخته استفاده کنند و از طعم آن ها گریزانند؛ کافی ست این غذاها را در مقدار کمی از پودر سوخاری آغشته نمایید و سپس آن را در مقدار کمی روغن تفت داده و در دسترس کودکان قرار دهید تا هم از خوشمزگی و تردی این غذا بهرهمند شوند و هم از ویتامین ها و املاح موجود در سبزیجاتی که در میان آن قرار گرفته است برخوردار گردند.

غذاهایی که با استفاده از این پودر تهیه می شوند حالت تردی و کرانچی را به خود می گیرند و به همین جهت محبوب همگان هستند؛ به طور کلی پس از این که یکبار غذایی را که توسط آرد سوخاری شده سرخ می شود امتحان کردید، غیر ممکن است طعم آن را از یاد ببرید و ترجیح می دهید در فواصل مشخصی و در برنامه غذایی هفتگی خود از غذاهایی که با استفاده از پودر سوخاری طعم دار شده و سپس سرخ شده اند استفاده نمایید.

تمام کارخانجات کشورمان که به تولید پودر سوخاری مشغول هستند، از استانداردهای جهانی پیروی کرده و بهترین نوع این پودرها را تهیه کرده و روانه بازار می کنند.

عرضه آرد سوخاری پانکو با بسته بندی جدید

عرضه آرد سوخاری پانکو با بسته بندی جدیدشرکت پانکو یکی از کارخانجات معتبر کشورمان است که سالهاست در زمینه فروش آرد سوخاری بانکو به فعالیت مشغول است و محصولات غذایی آن به حدی مرغوب است که نه تنها در کشورمان، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز طرفداران خاص خود را دارد و حتی بسیاری از سرآشپزهای رستوران های معروف، از این پودر بهره گرفته و غذاهای خود را توسط آن طبخ می نمایند.
معمولاً آرد سوخاری در دو نوع دانه درشت و دانه ریز در بازار وجود دارد که البته در نوع دانه ریز آن از ادویه های مختلفی نیز برای طعم دار کردن آن استفاده نموده اند؛ تفاوتی که این دو پودر با همدیگر دارند در نوع آسیاب کردن آن است که برای نوع اول از آسیاب دانه درشت و برای نوع دوم از آسیاب دانه ریز استفاده می کنند.
آشپزهای حرفه ای که در خانه به آشپزی مشغول هستند و یا در رستوران های مختلف فعالیت دارند از نوع دانه درشت این آرد برای سرخ کردن غذاهایی نظیر تکه های مرغ استفاده می کنند و به این صورت تردی و خوشمزگی بیشتری را به این غذاها می بخشند.
اما برای تهیه غذاهای دیگری مانند کتلت و یا ماهی از نوع دانه ریز آن استفاده می کنند که در واقع ادویه بیشتری دارد و می تواند طعم منحصر به فردی را به غذاها ببخشد.
یکی از نکته های منحصر به فردی که در تهیه این آرد وجود دارد این است که با توجه به ذائقه های مختلفی که مردم دارند، به آن ها ادویه های مختلفی را اضافه می کنند؛ به عنوان مثال کسانی که از طعم تند لذت می برند و دوست دارند ادویه های آن ها دارای فلفل باشد و از تندی منحصر به فردی برخوردار باشد، می توانند از نوع تند این آردها خریداری کرده و توسط آن غذاهای خود را تند و خوشمزه نمایند، همچنین کسانی که دوست دارند در غذاهای خود از ادویه های گرم مانند دارچین و فلفل سیاه استفاده کنند، می توانند از نوع ادویه دار و دانه ریز این محصول را تهیه کرده و از فواید آن برخوردار شوند.

غذاهایی که برای پخت آن ها از آرد سوخاری ارزان قیمت پانکو استفاده می کنند عبارتند از:

  • کتلت
  • کباب شامی
  • کوکو
  • ماهی سرخ کرده
  • مرغ

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که اصلاً برای چه باید برای پخت غذاهای خود از آرد سوخاری استفاده کنیم؟
در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از پودر سوخاری باعث قوام بخشیدن به غذاها می شود و موجب می شود که در هنگام سرخ کردن کتلت و یا کباب شامی ما به اصلاح وا نرود و بافت خود را از دست ندهد؛ همچنین بسیاری از فست فود ها برای سرخ کردن غذاهای خود مانند سیب زمینی که بسیار محبوبت بچه ها و بزرگسالان است از پودر سوخاری استفاده می کنند و نه تنها طعم و عطر آن را بهتر می کنند، بلکه موجب می شوند که غذای پخته شده آن ها از تردی و ظرافت بی نظیری برخوردار باشد و مشتریان در هنگام استفاده از آن نهایت لذت را ببرند.

خریدار آرد سوخاری باکیفیت در بازار جهانی

خریدار آرد سوخاری باکیفیت در بازار جهانی

بسیاری از کسانی که به عنوان خریدار آرد سوخاری باکیفیت در بازار جهانی به فعالیت مشغول هستند و در این زمینه به خرید و فروش انواع این آردها مشغول می باشند، از برندهای معتبری که در کشورمان ایران به فعالیت مشغول است نیز خرید می کنند و محصولات غذایی این برند را در سراسر دنیا برای فروش عرضه می کنند.
هنگامی که شخصی قصد خرید عمده و یا جزئی این آردها را دارد، ابتدا به کیفیت آن دقت می کند و سپس قیمت آن را مد نظر قرار می دهد. در هنگام تست کیفیت این آردها رنگ و بوی آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد؛ به عبارتی می توان گفت رنگ آرد سوخاری باید زرد متمایل به شکلاتی باشد و همچنین بوی آن نیز مطبوع بوده و هیچ گونه بوی ماندگی و نا از آن استشمام نشود.
همچنین دانه های آرد نیز باید به صورت یکنواخت باشند، یعنی اگر قصد خرید آرد سوخاری دانه درشت را دارید، باید به این وموضوع دقت کنید که تمامی دانه های آرد باید درشت بوده و هیچ گونه دانه های ریز و یا پودر مانند در ساختار آن دیده نشود و یا اگر می خواهید نوع ادویه ای این آرد ها را خریداری کنید، باید این نکته را مد نظر قرار دهید که دانه ای درشت در میان آن وجود نداشته باشد و تمامی ذرات آن ریز و پودر مانند باشند.
یکی از نکته های مثبتی که در مورد آرد سوخاری وجود دارد این است که به علت این که در کارخانه آن را مورد حرارت قرار داده اند و رطوبت اضافی آن را به خوبی گرفته اند، در نتیجه احتمال فاسد شدن آن بسیار کم است، اما اگر در هنگام نگهداری و انبار کردن آردها، آن را در محیط مرطوب قرار دهند، ممکن است آرد دچار رطوبت شده و کیفیت خود را از دست بدهد و حتی دچار بوی نامطبوع ماندگی شود.

یکی از غذاهای خوشمزه ای که توسط آرد سوخاری تهیه می شود، میگو است؛ میگو از آن دسته غذاهایی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و در بیشتر شهرهای کشورمان به عنوان یکی از غذاهای باارزش و اصلی استفاده می شود؛ تهیه میگو شیوه های مختلفی دارد، شما می توانید آن را آب پز، بخار پز و یا سرخ کنید؛ بسیاری از خانم های خانه دار ترجیح می دهند میگوهای خود را قبل از سرخ کردن توسط آرد سوخاری طعم دار نمایند و باعث تردی و خوشمزگی میگوی خود شوند و به همین سبب است که استفاده از آرد و پودر سوخاری برای پخت غذاهای دریایی از عمومیت بیشتری برخوردار است.
به علاوه این که بسیاری از غذاهای دریایی مانند میگو و ماهی، با وجود این که از طعم خوشی برخوردار هستند، اما بوی نامطبوع و آزاردهنده ای دارند و معمولاً آشپزها از ادویه های خاصی برای از بین بردن این بو استفاده می کنند که آرد سوخاری یکی از آن هاست؛ چرا که شرکت هایی که به عنوان تولید کننده و فروشنده آرد سوخاری در کشورمان به فعالیت مشغول هستند، از ادویه های با بوی طبیعی و خوشمزه استفاده کرد ه و سپس محصول مورد نظر خود را تولید می نمایند و این همان چیزی ست که آشپزهای غذاهای دریایی به آن احتیاج دارند.

هر چند تهیه پودر سوخاری در منزل بسیاری آسان است و بسیاری از خانم های خانه دار ترجیح می دهند این نوع آرد را خودشتان و در خانه تهیه کنند، اما طعم و بوی ادویه هایی که از بازار خریداری می کنیم، بسیار بهتر و منحصر به فرد تر است و خوشبختانه شرکت هایی تولید کننده آرد سوخاری، کار را برای ما آسان نموده اند و بهترین نمونه های آرد سوخاری را با کیفیت بالا تولید می نمایند.

فروشنده پودر و آرد سوخاری پانکو

فروشنده پودر و آرد سوخاری پانکو

خوشبختانه این روزها شاهد این موضوع هستیم که فروش آرد سوخاری پانکو در کشورمان از رونق خاصی برخوردار است و بسیاری از کسانی که به عنوان فروشنده در این زمینه به فعالیت مشغول هستند، انواع این محصول را در بسته بندی های مختلف و یا به صورت عمده و از طریق نمایندگی های فروش این محصول به دست سرآشپزها می رسانند.
حتی این روزها شاهد فعالیت فروشگاه های اینترنتی نیز هستیم که برای سهولت خرید مشتریان خودف انواع این محصول را با قیمت مناسب برای فروش ارائه نموده اند و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برای خریدار ارسال می کنند.

برای طعم دار کردن ادویه های سوخاری از فلفل سیاه، پودر کاری، پودر سیر و نمک استفاده می کنند و به این طریق طعم فوق العاده را به این پودر می بخشند؛ اصولاً پودر سیر ماده ای است که نه تنها آرد سوخاری را خوشمزه و خوش بو می کند، بلکه بسیاری از صنایع غذایی از آن برای طعم دار کردن بسیاری از مواد غذایی خود بهره می برند و از آن استفاده می کنند.

نکته ای که ذکر آن در این قسمت خالی از لطف نیست این است که پانکو در زبان ژاپنی به معنای خرده های نان است و این آرد را در کارخانه و با استفاده از دستگاه های تمام اتومایتک و با روش کاملاً بهداشتی تولید کرده و روانه بازار می کنند.


این روزها پزشکان توصیه می کنند که برای این که همیشه از سلامتی جسمی برخوردار باشید، سعی کنید از روغن به میزان کمتر استفاده نمایید و در هنگام سرخ کردن غذاها نیز مصرف روغن را به حداقل برسانید و به همین سبب کارشناسان تغذیه و مواد غذایی در پی ابداع ماده ای بودند که با اضافه کردن آن به غذا باعث شوند روغن کمتری استفاده شود و در نتیجه انسان ها سلامتی بیشتری را تجربه کنند و همین موضوع باعث شد که انواع پودرهای سوخاری به بازار آیند و توسط آشپزها مورد استفاده قرار گیرند؛ در واقع می توان گفت استفاده از پودر سوخاری پانکو موجب می شود که غذاها در هنگام سرخ شدن نه تنها از تردی و شکنندگی خاصی برخوردار شوند،  نیاز به روغن کمتری داشته باشند و کسانی که از این غذاها استفاده می کنند سالم تر باقی بمانند.

استفاده از غذاهای سرخ شده و فست فود جزو لاینفک و جدانشدنی زندگی ما انسان ها شده است و هر چقدر هم بخواهیم به استفاده از غذاهای سالم روی آوریم، باز هم گاهی ممکن است دوست داشته باشیم از غذاهای سرخ شده و فست فود استفاده کنیم و در این زمان بهترین راهکار این است که قبل از سرخ کردن مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و ماهی آن را در ترکیب آرد سوخاری ادویه دار بغلطانیم و هم آن را خوشمزه و طعم دار نماییم و هم از میزان روغن کمی استفاده کرده و در نتیجه سلامتی بیشتری را نیز برای خود و خانواده خود به ارمغان آوریم.

یکی دیگر از نکته هایی که موجب شده است انسان ها برای پخت غذاهای خود به استفاده از آرد سوخاری روی بیاورند این است که این آرد رنگ طلایی و زیبایی نیز به غذاها می دهد و هر چیزی که قبل از سرخ شدن در این آرد غلطانده شود، پس از سرخ شدن دارای یک رنگ طلایی و منحصر به فرد خواهد بود و در هنگام برگزاری مهمانی های خانوادگی، به جذابیت و زیبایی غذاهای ما می افزاید و رضایت خاطر مهمانان را نیز با خود به همراه می آورد.

همچنین به علت این که در ساختار پودرهای سوخاری هیچ گونه سوختگی و یا ذرات نامظنم وجود ندارد، هنگامی که شما گوشت و یا ماهی خود را در این پودر می غلطانید و سپس سرخ می کنید، موجب می شود که تمامی بخش های غذای شما به صورت یکدست سرخ شده و به خوبی پخته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *