عرضه آرد سوخاری خوب مخصوص مرغ با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. آرد سوخاری از نان های حجیم بدست می آید. این محصول به صورت پودر، دانه درشت و ادویه دار تولید می شود. ما می توانیم به راحتی از نان های خشک شده ای که ته سفره باقی مانده و کپک زده نمی باشد. این محصول را تهیه کنیم.

عرضه آراد سوخاری خوب مخصوص مرغ

آرد سوخاری خوب چه مشخصاتی دارد؟

آراد سوخاری خوب چه مشخصاتی دارد؟

آرد سوخاری خوب دارای مشخصات زیر می باشد :

  • آرد سوخاری مرغوب باید رنگ و بوی طبیعی داشته باشد و بوی نا ندهد.
  • اگر این محصول به صورت دانه درشت باشد. باید دانه های آن یکسان و یکنواخت باشد.
  • آرد سوخته نباشد و بوی سوختگی ندهد و محصول به اندازه برشته شده باشد.

برای تهیه این محصول باید نان های حجیم را با استفاده از حرارت خشک کرد و رطوبت آن را گرفت. وقتی که رطوبت نان ها گرفته شد خشک می شوند و رنگ قهوه ای و برشته ای پیدا می کنند. در مرحله بعد نان خشک شده را آسیاب می کنند و به صورت پودر در می آورند. به این محصول آرد سوخاری می گویند.

نان های بیات شده ای که کپک نزده باشند را می توان به آرد سوخاری تبدیل کرد. علاوه بر این می توان نان هایی که در هنگام پخت قالب آن ها دچار مشکل شده را تبدیل به آرد سوخاری کرد.

مراکز پخش انواع آرد سوخاری خوب

مراکز پخش انواع آراد سوخاری خوب

مراکز پخش انواع آرد سوخاری خوب توانسته اند با عرضه این محصول سود خوبی را کسب کنند. از این محصولات می توان برای سرخ کردن مرغ، ماهی و میگو استفاده کرد. علاوه بر این می توان برای تهیه کوفته، کتلت و شامی از آرد سوخاری استفاده کرد.

این ماده غذایی چون فاقد رطوبت می باشد می توان آن را به مدت شش ماه نگهداری کرد. البته اگر در جای خشک و خنک آن را نگاهداری کنیم. چون رطوبت یکی از موارد مهم برای رشد باکتری ها می باشد و می تواند به فاسد شدن آرد سوخاری کمک کند. بنابرین این محصول فاسد نمی شود. اما اگر نان های حجیمی که در تهیه آن ها استفاده شده باشد. کپک داشته باشد می تواند باعث شود مزه آرد ما بوی کهنگی و کپک زدگی بدهد. بنابرین برای تهیه این نوع ماده غذایی باید حتما توجه کنیم. که نان بیات شده کپک نداشته باشد.

عرضه آرد سوخاری با بهترین کیفیت و قیمت در بسته بندی های مختلفی انجام می شود. تمام مراحل تولید سنتی و صنعتی این محصول کاملا شبیه هم می باشد. فقط در تولید صنعتی از دستگاه های مخصوصی برای خشک کردن و آسیاب کرده نان های بیات شده استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *