شرکت تولید کننده آرد سوخاری گرانول ادویه های بسیار خوشبوی در این محصول استفاده می کند و بسیار محصولی با کیفیت عرضه می کنند، آرد گرانول بیشتر به آرد سوخاری درشت معروف است و برای سوخاری کردن مرغ، ماهی، میگو، قارچ استفاده می شود.صادر کننده پودر سوخاری گرانول با کیفیتی را برای بسیاری از کشور ها صادر می نماید که به دلیل استفاده خانگی و رستورانی بسیار به تعداد بالا صادر می شود.

صادر کننده پودر سوخاری گرانول

آشنایی با طرز تهیه گرانول سوخاری

آشنایی با طرز تهیه گرانول سوخاری

پودر سوخاری گرانول بسیار با کیفیت است و برای ترد و خوشمزه تر شدن غذاهای گوشتی به کار می رود که به دلیل کیفیت بالای قیمت پودر سوخاری گرانول نسبت به دیگر پودر های سوخاری گران تر می باشد.برای تهیه پودر سوخاری از نان های سوخاری و نان های حجیم شده استفاده می کنند، در کارخانه ها‌ برای پودر های سوخاری از دو نان استفاده می کنند و نان های حجیم شده را در گرمای زیاد می گذارند تا رطوبت نان از بین برود و وقتی نان ها خشک می شود دوباره آن را در گرمای زیاد قرار می دهند تا کاملا خشک و برشته بشود و بعد آن را پودر می کنند.

پودر سوخاری را از نان باگت و نان تست برای تهیه این محصول استفاده می شود، برای تهیه پودر سوخاری از نان هایی که قالب آن ها درست در نیامده و کاملا سالم هستند برای این مورد استفاده می شود.

برا تهیه کردن پودر سوخاری استفاده از آرد امکان ندارد و باید اول آرد را به نان تبدیل کنند سپس از آن پودر سوخاری تهیه کنند و بعد از ادویه های خوش طعم و مخصوص سوخاری کردن مخلوط می کنند و بسته بندی آماده برای عرضه می شود.برای نگهداری از آرد سوخاری گرانول به دلیل اینکه رطوبت آن بسیار کم است اکر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا شش ماه هم می شود نگهداری کرد.

مراکز توزیع پودر سوخاری گرانول

مراکز توزیع پودر سوخاری گرانول

پودر گرانول صادراتی را می توان در بهترین مراکز توزیع پیدا کرد و خریداری نمود. این نمونه پودر سوخاری به دلیل طعم خوشی که دارد طرفداران بسیار زیادی دارد.

تولید کنندگان پودر سوخاری گرانول تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا یک محصول با کیفیت را تولید کنند و علاوه بر بازار داخلی بازار خارجی هم را در دست گرفته اند.

مراکز توزیع پودر سوخاری گرانول محصولات خود را علاوه بر فروش حضوری در فروشگاه های معتبر خود بصورت اینترنتی در سایت های تعبیه شده توسط ناظرین این کارخانه ها محصولات خودشان را بفروش می رسانند.

خریداران می توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را از این سایت ها خریداری نمایند و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *