پودر سوخاری یا آرد سوخاری بیشتر از نان های باگت و تولید می شود . این نان ها را در در برابر گرما قرار می دهند تا نم آن ها از بین برود و خشک شوند اگر نان های خشک شده را به صورت آرد در آورید آرد سخاری به دست می آید و در حال حاضر آرد های سوخاری در بازار ها به فروش می رسند . در صادرات آرد سوخاری عالی کیفیت بسیار مهم است .

صادرات آرد سوخاری عالی

مزیت استفاده از آرد سوخاری در پخت غذا

مزیت استفاده از آرد سوخاری در پخت غذا آرد سوخاری در انواع پودر ، دانه درشت یا ادویه دار به بازار عرضه می شود معمولا برای تهیه غذا ها برای بیشتر ترد شدن نوع پودری آن بیشتر کاربرد دارد . برای تشخیص آر. مرغوب و بهتر معمولا هیچ نشانه خاصی وجود ندارد مگر اینکه رنگ و بوی آن طبیعی باشد.

چون رطوبت آرد کم است و احتمال فساد آن وجود دارد . آرد مرغوب نباید بوی نابد بدهد باید دانه های آن یک نواخت باشد.

یکی از معایب آرد سوخاری استفاده از روغن زیاد که باعث چاقی می شود و در اثر حرارت زیاد به روغن و مواد غذایی باعث می شود ترکیبات ناسالمی به وجود بیاید که بعد از ورود به دستگاه گوارشی جذب بدن می شود .

یکی از خطرناک ترین ترکیبات آکریلامید است که باعث سرطان زدایی می شود حتی ورود بسیار کم آکریلامید به بدن هم می تواند خطرناک باشد.

آکریلامید روی ساختار ژنی افرادی که زیاد از مواد غذایی برشته استفاده می کنند تاثیر میگذارد به صورتی که باعث بروز سرطان ، ضعیف شدن سیستم ایمنی و عصبی بدن ، بروز انواع عفونت ها ، ضعف و بی حالی ، بروز بیماری های دیابت و مشکلات قلبی و عروقی و…. می شود .

ویژگی های نان سوخاری عبارت اند از :

  • بوی نان نباید غیر عادی باشد .
  • رنگ آن زرد مایل به قهوه ای باشد .
  • از هر نوع مواد خارجی عاری باشد .

در سفارش آرد سوخاری باید به نکاتی توجه داشته باشیم در روی بسته بندی های آرد سوخاری نام و نوع محصول ، وزن خالص ، نام و مواد مصرفی ، تاریخ تولید و انقضای مصرف و… باشد .

سفارش عمده آرد سوخاری عالی

سفارش عمده آرد سوخاری عالی سفارش پودر سوخاری در بازار ها به صوردت فله ای ، بسته بندی یا کیلویی عرضه می شود . بهترین روش فروش و خرید آرد سوخاری سفارش اینترنتی از فروشگاه ها وکارخانه های معتبر است . پودر سوخاری در حجم عمده توسط نمایندگان آن یا مراکز پخش آرد سوخاری انجام می شود .

انواع آرد سوخاری ها در کارخانه های ایران با رعایت کامل استاندارد و حفظ نکات بهداشتی تولید می شود . صادرات آرد سوخاری فلفلی بیشتر به کشور های هند ، افغانستان ، پاکستان و ترکیه صادر می شوند که پر سود ترین صادرات به حساب می آیند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *