سوخاری یکی از جدیدترین و بهترین نوع پودرهای خوراکی می‌باشد که با کمک آن می‌توان غذاهای سرخ کردنی خوش طعم‌تری پخت. اگر شما هم جزء خریداران آرد سوخاری با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، می‌توانید به شرکت پخش آرد سوخاری رستورانی مراجعه کنید و این محصول را تهیه کنید. این شرکت سعی دارد با کیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه بازار داخلی کند تا افراد به راحتی بتوانند به این محصول دسترسی داشته باشند.

 

شرکت پخش آرد سوخاری رستورانی

ترکیبات آرد سوخاری رستورانی چیست؟

پودرهای سوخاری برای مزه دار کردن انواع غذاها استفاده می‌شود که معمولاً مواد اولیه بسیاری از رستوران‌های معتبر به حساب می‌آید. به طور کلی آرد سوخاری باعث ترد شدن غذا و یک طعم دهنده عالی به حساب می‌اید که دارای ادویه‌های گوناگونی هستند.

معمولاً پایه پودرهای سوخاری آرد سفید است که بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و سپس ادویه‌های رنگارنگ و متنوع به آن اضافه می‌گردد. از انواع فلفل قرمز و سیاه می‌توان به این مخلوط اضافه کرد که طعم تندی به غذا می‌دهد. سپس می‌توان پودر پاپریکا و پودر سبزیجات معطر و سیر را اضافه کرد. ریحان و نعناع یکی از بهترین سبزیجاتی است که می‌توان به آن اضافه کرد.
برخی از رستوران‌ها یا از آسیاب کردن نان‌های حجیم، نان‌های سوخاری یا کناره نان تست و… آن را درست می کنند. این کار باعث پایین آمدن هزینه‌ها و صرفه جویی در مصرف نان می‌شود.

مراحل تولید آرد سوخاری

برای بدست آوردن آرد سوخاری، نان‌ها ابتدا خشک شده و سپس آسیاب می‌گردد و پودر حاصل از آن را سوخاری درست می‌کنند. معمولاً آرد سوخاری در انواع درشت و ریز وجود دارد که با توجه به سلیقه آشپز می‌تواند آن را درست کرد سپس با نظریه‌های مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز پودر کاری، پودر سیر، کمی جوش شیرین در صورت لزوم کمی آویشن و نمک می‌افزاید.
سوخاری‌ها معمولاً انواع مختلفی دارد و برای پخت غذاهای متنوع استفاده می‌شود. مانند کتلت، شامی، مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و سایر غذاهای سرخ کردنی.

 

ترکیبات آرد سوخاری رستورانی چیست؟

فروش عمده آرد سوخاری رستورانی مرغوب

فروش آرد سوخاری مرغوب به صورت عمده توسط شرکت‌های تولید این محصول انجام می‌شود. این مراکز فعالیت گسترده‌ای دارند و همواره سعی می‌کنند که بهترین محصولات را تولید و به بازار‌های داخلی و خارجی عرضه کنند.
آرد  سوخاری رستورانی از محصولات بسیار پرکاربرد هستند که تمامی افراد طعم و مزه آن را دوست دارند. آرد سوخاری فله برای مصارف عمده در رستوران‌ها، فست فود و کارخانجات بسته بندی بسیار پرسود و مفید می‌باشد. انواع آرد سوخاری دانه درشت و دانه ریز توسط این وب سایت به فروش می‌رسد. آرد سوخاری عمده معمولاً در کیسه‌های ۱۰ و ۴۰ کیلویی قابل عرضه می‌باشد.

 

فروش عمده آرد سوخاری رستورانی مرغوب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *