پودر سوخاری پانکو معمولاً از نان های فله تهیه می شود. این نان ها گرم می شوند تا رطوبت گرفته و خشک شوند. در واقع آرد سوخاری و آرد سوخاری دو محصول از یک خانواده هستند. وقتی این نان دوباره گرم می شود، رطوبت خود را از دست می دهد و خشک می شود و قهوه ای می شود. از این رو مشتریان گرامی می توانند برای خرید مستقیم پودر سوخاری پانکو به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

خرید مستقیم پودر سوخاری پانکو

اطلاعاتی در مورد پودر سوخاری پانکو

اطلاعاتی در مورد پودر سوخاری پانکو آرد سوخاری پانکو با طعم فلفل قرمز یک طعم بسیار خوشمزه در وعده های غذایی به شمار می آید به طوری که بافت پانکو آن را برای سرخ کردن بسیار خاص کرده است زیرا چربی کمتری نسبت به آرد سوخاری خواهد داشت و غذا را ترد نگه می دارد. از آرد سوخاری پانکو می توان به عنوان یک بافت ریز بر روی غذاهایی مانند پنیر و ماکارونی، یا به عنوان مواد غذایی سرخ شده مانند کوفته استفاده نمود.

پانکو نوعی آرد سوخاری می باشد که از قسمت های کوچک نان تولید شده است. این محصول با پیشرفته ترین دستگاه ها در جهت تولید و بدون هیچ گونه قسمت سوخته ای پخته خواهد شد.

همچنین از آنجا که در این محصول پوسته یا نان سوخته وجود نخواهد داشت پس از سرخ شدن در روغن کاملاً با یک دست باقی می ماند. بافت حجیم این محصول باعث جذب چربی کمتری خواهد شد و بنابراین از نمونه های سالم سالم تر است. همگنی آرد سوخاری یک مزیت ویژه است به شمار می آید زیرا از این طریق خرده نان شما حالت ترد و کرکی یکنواختی خواهد داشت.

اگر پودر سوخاری فله با مارک پانکو می خواهید، باید تهیه محصولات ساخته شده از مواد اولیه درجه یک را انجام دهید. در سال های اخیر، سیب زمینی سرخ کرده مختلف در رستوران ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و آرد بو داده به شما امکان می دهد از آن برای سرو غذا به عنوان آرد سوخاری استفاده نمایید با این کار دیگر نیازی به مراجعه به رستوران ها برای خوردن این نوع غذا را ندارید.

سوخاری ها به گونه ای تولید می شوند که هیچ اسید چربی ندارند بنابراین با عث می شود که این محصول برای انسان غذایی سالم ببه شمار بیاید. از طرفی هم می توانید از این آرد برای تهیه مرغ سوخاری، میگو و همبرگر استفاده کنید.

فروشنده پودر سوخاری پانکو

فروشنده پودر سوخاری پانکو مجموعه ما فروشنده پودر سوخاری پانکو با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد به طوری که بسته بندی های متنوعی داشته و این محصول را به کشورهای دیگر هم صادر می کنیم. از این رو اگر قصد دارید این نوع پودر با کیفیت را خریداری نمایید کافی است به وب سایت شرکت ما مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *