آرد سوخاری شنیسل به پودرهای سوخاری رنگی به صورت طلایی و نارنجی و گاهی نیز قهوه ای گفته می شود شنیسل که از سرخ کردن گوشت مرغ به دست می آید پودر سوخاری می تواند گوشت را تردو عالی کند.

برای خرید عمده پودر سوخاری باید آن را از شرکت های تولید کننده آن به صورت بسته بندی های مختلف خریداری کنید خرید این محصول به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است.

خرید عمده آرد سوخاری شنیسل

مزایای آرد سوخاری در کنترل چربی خون

مزایای آرد سوخاری در کنترل چربی خون نان های سوخاری که از آن ها آرد سوخاری درجه یک تهیه می شود بسیار خوش طعم و مصرف آن برای یک وعده غذایی مناسب است چربی خون بیماری است در سه نوع:۱- کلسترول با چگالی بالا که به آن کلسترول خوب نیز می گویند.

۲- کلسترول با چگالی کم که به کلسترول بد نیز معروف است.

۳- کلسترول با چگالی بسیار پایین این نوع شایعترین نوع کلسترول است که از طریق غذا وارد بدن می شود که اولین اقدام برای کنترل چربی خون داشتن رژیم غذایی و کم چرب و فعالیت منظم و مداوم است.

غذاهایی مثل گوشت قرمز ،دل و جگر ،کله پاچه ، شیر محلی و زرده تخم مرغ خامه و بستنی دارای چربی بالایی هستند و در مقابل غذاهایی مثل ماهی ، مرغ و گوشت سایر پرندگان نقش مهمی درکنترل چربی خون دارند برای همین باید این غذاها را به صورت کبابی و یا آب پز کردن استفاده کنید هنگام کباب کردن انواع گوشت می توانید آن را با ارد سوخاری که خود نقش مهمی در کنترل چربی خون دارد آغشته و به صورت سوخاری استفاده کنید چون آرد سوخاری از غلات است و غلات نقش مهمی در پایین آوردن چربی خون دارند.

نان دارای مقدار زیادی چربی است ولی نان تست که به صورت برشته برای آرد سوخاری استفاده می شود باعث کاهش وزن و کاهش چربی خون می شود و برای سلامتی بدن مفید است ممکن است این کاهش چربی در یک وعده صورت نگیرد ولی اگر نان سوخاری و یا آرد سوخاری را استفاده کنید متوجه این کاهش چربی خواهید شد.

صادرات انواع آرد سوخاری شنیسل

صادرات انواع آرد سوخاری شنیسل آرد سوخاری تند شنیسل باکیفیت از بازار فروش عالی برخوردار است و دلیل مرغوبیت آن نانی که برای سوخاری کردن استفاده می شود این محصول در داخل و خارج از کشور از محبوبیت خاصی برخوردار است برای همین کارخانه ها آن را به صورت عمده تولید می کنند.

شرکت های بازگانی این محصول را از طریق گمرک به سایر کشورها صادر می کند و در زمینه صادرات این محصول ایران نقش مهمی را ایفا می کند صادرات آرد سوخاری شنیسل با قیمت بالایی صورت می گیرد و خود باعث می شود تا ارز زیادی از راه صادرات این محصول به ایران وارد شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *