افرادی که خریدار آرد سوخاری درجه یک ارزان قیمت هستند، می توانند خرید عمده این محصول را از نمایندگی  فروش این محصولات انجام دهند. به طور معمول آرد سوخاری از نان های حجیم شده مانند نان باگت ها تهیه می شوند. برای تهیه  آرد سوخاری در کارخانه ها  ابتدا نان های حجیم شده را توسط گرما خشک و برشته می کنند سپس آن را با ترکیبات دیگر، به آرد سوخاری تبدیل می کنند.

خریدار آرد سوخاری درجه یک ارزان

موارد استفاده و مصرف از آرد سوخاری

موارد استفاده و مصرف از آرد سوخاریاز جمله موارد استفاده و مصرف از آرد سوخاری می توان از استفاده این محصول در تهیه غذاهایی مانند فیله مرغ سوخاری و میگوسوخاری اشاره کرد.

شما می توانید آرد سوخاری مخصوص به خودتان را نیز در منزل تهیه کنید. برای درست کردن آرد سوخاری در منزل نیاز به مقداری نان تست خشک شده و چند نوع ادویه دارید.

برای تهیه فوری آرد سوخاری ابتدا نان های تست خشک را در آسیاب ریخته و حسابی پودر کنید سپس ادویه هایی مانند فلفل و پودر لیمو رنده شده را به آن اضافه کرده و حسابی با هم مخلوط می کنید. این روش مخصوص تهیه این آرد در منزل است اما آردهایی که توسط کارخانه ها تولید می شوند، مقداری با آردهای سوخاری خانگی فرق دارند.

انواع کارخانه ای این محصول طعم های متفاوتی دارند که هر کدام مخصوص یک غذا می باشد، بعضی طعم تند وبعضی طعم های ترش و شور دارند.

در حال حاضر آردهای سوخاری موجود در بازار از انواع نان های حجیم خشک شده تولید می شوند. در واقع انواع نان های مانند نان تست و نان باگت هایی که برای فروش به بازار عرضه می شوند، اگر به فروش نرسند و فاسد هم نشده باشند فقط بیات شده باشند که قابلیت استفاده به صورت نان را نداشته باشند، دوباره به کارخانه برگردانده می شوند.

در آنجا نان ها را در دستگاه های فر خشک می کنند و سپس به آرد تبدیل می کنند. همچنین نان هایی که به عنوان ضایعات نان در کارخانه می مانند نیز مورد استفاده برای آرد شدن قرار می گیرند. این محصولات در شرکت با مواد و ادویه های دیگر مخلوط شده و سپس در بسته بندی هایی با اندازه مختلف برای فروش، به بازار فرستاده می شوند.

سفارش حضوری آرد سوخاری مرغوب

سفارش حضوری آرد سوخاری مرغوب در نمایندگی پخش این محصولات امکان پذیر است. به طور معمول برای این که متوجه شوید که آرد سوخاری که تهیه کرده اید،  مرغوب است یا نه باید به رنگ و بوی آن توجه کنید. اگر رنگ آرد خیلی تیره بود و یا بوی نامطبوعی داشت یعنی که آن آرد فاسد است.

به طورکلی آرد سوخاری با کیفیت بالا و مرغوب نباید بوی کهنه بودن دهد و باید دانه های آن بهم‌چسبیده نباشند.  البته باید گفت که این آرد به ندرت فاسد یا خراب می شود به این  دلیل که خشک است و رطوبت ندارد. در صورتی این محصول فاسد می گردد که در مکانی رطوبت دار قرار بگیرد، یا اینکه از اول با نان کپک زده آن را تهیه کرده باشند.

پس حتما پس ازخریدن این محصول به این نکته توجه داشته باشید که مکانی که آرد را درآنجا قرار می دهید سرد وخشک  وفاقد رطوبت باشد. انواع ویژگی هایی که آرد سوخاری سالم می تواند داشته باشد این است که اولا رنگ روشن مایل به قهوه ای روشن داشته باشد، دوما عاری از هرگونه بو و طعم بد و غیر عادی باشد و سوما دارای بافتی ترد و یکسان باشد و درداخل آن هیچ گونه موادی مخلوط نشده باشد.

قیمت آرد سوخاری مقرون به صرفه و ارزان

قیمت آرد سوخاری مقرون به صرفه و ارزانقیمت آرد سوخاری مقرون به صرف و ارزان با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد. البته برای این که خریدن این محصول برایتان مقرون به صرفه تر باشد، می توانید نوع فله ای آن را تهیه نمایید. به طور معمول آردهای بسته بندی شده از لحاظ قیمتی از آردهای فله ای اندکی گرانتر می باشند.

آرد سوخاری قرمز از جمله محصولات پر طرفدار است که در بازار می توان در درجه های کیفی متفاوت تهیه نماییم. نمونه بارز محصولات آرد سوخاری مرغوب است که در شرکت های تولیدی در بسته بندی های مرغوبی عرضه می شوند.

امروزه ازاین محصول برای ترد شدن انواع غذاها مانند، کتلت و شامی و همچنین برای تهیه قارچ سوخاری و میگوی سوخاری استفاده می شود. شما هم اگر درمنزل خود، نان های حجیم شده خشک دارید این آرد را تهیه کنید.

به طور کل می توان گفت که این محصول قیمت بالایی ندارد و اکثر افراد می توانند با مراجعه به مراکز پخش این محصول،  آرد سوخاری ارزان قیمت را تهیه کنند.‌ در این فروشگاه ها انواع طعم های آرد سوخاری هم دربسته بندی و هم به صورت فله ای موجود می باشد.

معمولا عمده فروشان این محصولات از سراسر کشور، به نمایندگی ما آمده و محصول موردنظر خود را خریداری می کنند. دلیل این که این مراکز محصولاتشان را با سود پایین تری به فروش می رسانند این است که این آردها را، به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید انواع آرد سوخاری خریداری می کنند.

تجارت آرد سوخاری با سود آوری بالا

امروزه یکی از تجارت هایی که سود بالایی دارد تجارت آرد می باشد. تجارت آرد سوخاری با سود آوری بالا سبب شده که اکثر افرادی که می خواهند تازه شروع به کار وسرمایه گذاری کنند، این صنعت را انتخاب کنند. همچنین در حال  حاضر تولیدکنندگان ما،  از طریق فروش انواع آرد سوخاری به دیگر کشورها توانسته اند موجب سود آوری برای کشورگردند. در کارخانه های تولید آرد سوخاری نا ن های سوخاری در دو مرحله پخته می شوند تا حسابی برشته شوند سپس توسط دستگاه هایی مکانیزه و کاملا بهداشتی پودر شده و با ادویه های دیگری مخلوط می شوند.

البته امروزه این کارخانه ها برای زیباترشدن دیزاین غذاها، این آردها را با رنگ های مختلفی تولید و برای فروش به بازار فرستاده اند. این پودرها که که به رنگ قرمز وسبز و زرد هستند هنگام تهیه انواع غذاها جلوه خاصی به میز غذای شما خواهند داد.

به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده در داخل کشورمان، اکثر کشورهای همسایه خواهان خرید این آردها از کشورما می باشند. در کشورهای قاره آسیا، از انواع آردها و ادویه ها بسیار استفاده می شود. به همین دلیل این محصول فروش خوبی هم در بازارهای داخلی و هم‌در بازارهای خارج از کشور دارد.

این آرد طعم فوق العاده ای به غذاها می دهد و باعث می شود که اشتهای افراد مخصوصا کودکان بهتر شود، همچنین این آردها سبب چاقی می شوند بنابراین به افرادی که از لاغری خود رنج می برند، توصیه می شود حتما در برنامه غذاییشان از این آردها نیز استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *