تولید کننده آرد سوخاری کنتاکی، این محصول را به صورت کلی به مراکز فروش و پخش آرد سوخاری در سراسر کشور، می رساند. آرد سوخاری، محصولی است، که برای سرخ کردن انواع مواد غذایی نظیر قارچ، مرغ، سیب زمینی و… مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد. آرد سوخاری کنتاکی، تنها یکی از انواع مختلف این محصول می باشد که ویژگی های مختلفی دارد، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تولید کننده آرد سوخاری کنتاکی

آرد سوخاری کنتاکی چیست؟

آرد سوخاری کنتاکی چیست؟ آرد سوخاری چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که این محصول، یکی از انواع پودر های سوخاری می باشد که از نان های حجیم شده، مانند نان باگت و افزودن مواد مختلفی هم چون، پودر سیر، پودر پیاز، زنجبیل، فلفل، رزماری و… تولید می شود و عطر و طعم بسیار خوب و مطلوبی دارد و مزه ی بی نظیری به غذا ها می بخشد، به همین دلیل، بسیار طرفدار پیدا کرده است.

آرد سوخاری رنگی کنتاکی، در رنگ های طلایی، قرمز و سفید، تولید می شود و رنگ غذا را، جذاب تر و اشتها برانگیز تر، می کند. این پودر، به صورت دانه ریز و دانه درشت، تولید می شود و به فروش می رسد. غذا هایی که با پودر سوخاری کنتاکی تهیه می شوند، بافت یک دست و متفاوت تری پیدا می کنند و هم چنین، ترد و خوش طعم می شوند.

استفاده از پودر سوخاری، بر خلاف تصور برخی افراد، ضرری برای بدن ندارد، و غذا های تهیه شده با این پودر، بسیار مورد استقبال و پسند افراد و حتی کودکان بد غذا، قرار می گیرد. این محصول به صورت بسته بندی شده، در بسته های با وزن های مختلف، و به صورت کیلویی به فروش می رسد.

بازار توزیع آرد سوخاری کنتاکی

بازار توزیع آرد سوخاری کنتاکی بازار توزیع آرد سوخاری کنتاکی، بسیار خوب است و این محصول، فروش بالایی را به خود، اختصاص داده است. مشتریانی که قصد خرید آرد سوخاری کیلویی و فله ای را دارند، می توانند به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها، به این مراکز مراجعه کنند و خرید خود را با پرداخت مبلغی مناسب، از این مراکز انجام دهند. علت این کاهش قیمت، حذف شدن واسطه ها و هزینه های اضافی، می باشد.

خرید از این مراکز، به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد. منظور از خرید های غیر حضوری، خرید هایی می باشند که به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شوند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، از اتلاف وقت با ارزش مشتری در فروشگاه ها، جلوگیری می نماید و هم چنین با توجه به شیوع بیماری کرونا، مانع از به خطر افتادن سلامت افراد می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *