پودر سوخاری رنگی علاوه بر دارا بودن طعم بی نظیر، به تزئین بهتر غذاها نیز کمک فراوانی می کند و به اشتهای بیشتر افراد خانواده برای خوردن غذاها کمک می کند. تولید پودر سوخاری رنگی در کارخانه های تولیدی این محصول با بهره گیری از بهترین مواد اولیه انجام می شود. در تولید این محصول از ادویه جات مختلف مانند نمک، فلفل، ادویه کاری و … استفاده می شود تا به پودر عطر و طعم بی نظیری بدهد.

تولید انواع پودر سوخاری رنگی

طرز تهیه پودر سوخاری رنگی

طرز تهیه پودر سوخاری رنگی امروزه استفاده از انواع پودر و آرد سوخاری به بالاترین میزان خود رسیده است و انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود هستند که در استفاده های منازل و یا رستوران ها برای دست کردن مرغ، ماهی، میگو و … کاربرد فراوانی دارند.

پودر و یا آرد سوخاری محصولی است که با برشته کردن نان های حجیم تولید می شود برای درست کردن این نوع پودر ابتدا نان های حجیم را در دمای مناسبی قرار می دهند تا به صورت کامل خشک شود.

در این مرحله بعد از خشک شدن نانها آن ها را داخل آسیاب های مخصوص ریخته و به صورت کامل پودر می کنند تا تنها پودر از آن باقی بماند.

در این مرحله بسته به نوع پودر سوخاری ادویه های مختلفی را در تولید آن بکار می گیرند. برای مثال نمک، فلفل، زنجبیل، ادویه کاری، پودر سیر و … استفاده های فراوانی در تولید این محصول دارند.

پودر سوخاری با توجه به رنگ مورد نظر مواد اولیه مختلفی دارد. برای مثال در پودرهای سوخاری نارنجی رنگ از مقداری پفک استفاده می شود که رنگ محصول را تا حدود زیادی بیشتر می کند و در پودرهای زرد رنگ از مقداری زردچوبه استفاده می شود که علاو بر دارا بودن رنگ زیبا، به فواید بیشتر پودر سواری نیز کمک فراوانی می کند.

مرکز پخش پودر سوخاری رنگی

مرکز پخش پودر سوخاری رنگی مرکز پخش پودر سوخاری رنگی این محصول را در برندهای مختلف و با بسته های بزرگ و یا کوچک در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این مرکز پخش سعی دارد تنها محصولاتی با کیفیت بالا و با پروانه بهداشت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و از توزیع و ارسال محصولات بی کیفیت به شدت اجتناب می کند.

با خرید محصول از این مرکز پخش می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید و با خرید غیر حضوری به سهولت و آسانی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایید.

سایت ما به عنوان مرکز پخش این محصول، محصولات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا به دسترسی آسان تر به محصولات کمک نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *