تولید آرد سوخاری کیلویی با تنوع قابل توجهی از نظر طعم و ویژگی های ظاهری انجام می شود؛ به عنوان نمونه می توان به انواع آرد سوخاری لیمویی، پودر سوخاری فلفلی همچنین محصولاتی نظیر آرد سوخاری با طعم پاپریکا اشاره کرد؛ همچنین در حال حاضر شاهد تولید اقسام گوناگون آرد سوخاری جهت غذاهای مختلف می باشیم؛ آرد سوخاری سیب زمینی، آرد سوخاری قارچ و آرد سوخاری مرغ نمونه هایی از این پودر خوراکی هستند.تولید آرد سوخاری کیلویی

استفاده از آرد سوخاری در تهیه غذا

استفاده از آرد سوخاری در تهیه غذا آرد سوخاری را می توان در دسته طعم دهنده های خوراکی قرار داد؛ البته شیوه استفاده از آن متفاوت بوده و معمولاً برای غذاهای سرخ کردنی به کار می رود؛ در واقع پوشش دادن گوشت یا سبزیجات با آرد سوخاری قبل از سرخ کردن آن در روغن، باعث می شود که رویه آن بافتی ترد و لذیذ پیدا کند؛ در نتیجه افراد به خوردن آن تشویق می شوند.

استفاده از آرد سوخاری در تهیه غذاهایی مثل ماهی و میگو باعث افزایش تمایل کودکان به خوردن آنها می گردد؛ زیرا سوخاری کردن نه تنها ظاهر غذا را بهبود می دهد؛ بلکه همان طور که گفتیم؛ باعث ترد و خوشمزه شدن گوشت می گردد.

در ادامه باید خاطر نشان کرد که آرد سوخاری را می توان برای تهیه غذاهایی مثل کتلت، کوکو، شامی، همبرگر و فلافل استفاده کرد؛ همچنین سوخاری کردن قسمت های مختلف مرغ، آن را بسیار دلچسب می کند؛ به علاوه سیب زمینی و قارچ سوخاری نیز طعمی خاص و جالب توجه دارند؛ در برخی موارد این قبیل سبزیجات را به منظور تزئین غذا سوخاری می کنند.

بازار پخش آرد سوخاری کیلویی

بازار پخش آرد سوخاری کیلویی بازار پخش آرد سوخاری کیلویی از رونق قابل قبولی برخوردار می باشد؛ زیرا همان گونه که در قسمت های قبلی این نوشتار توضیح داده شد؛ استفاده از این پودر در غذا مزایای زیادی داشته، موجب خوش خوراک تر شدن آن می گردد.

در بازار پخش و عرضه آرد سوخاری به صورت کیلویی این محصول را در بسته بندی هایی با اوزان گوناگون مشاهده می کنیم؛ همچنین بسته بندی هایی با ظاهر متنوع برای این پودر غذایی وجود دارد؛ اما آنچه مهم است؛ در امان نگه داشتن آرد سوخاری در برابر نفوذ هوا و رطوبت می باشد؛ همچنین بسته بندی و نگهداری مناسب موجب حفظ بهداشت، سلامت، کیفیت و تازگی ماده خوراکی می گردد.

هر چند که سوخاری کردن از جمله بهترین روش های طعم دار نمودن و طبخ گوشت، مرغ و ماهی به شمار می رود؛ اما همان طور که قبلاً گفتیم؛ در بازار امروز مواد غذایی، شاهد پخش انواع پودر سوخاری جهت غذاهای مختلف می باشیم. ناگفته نماند که ارقام مختلف این آرد از نظر اندازه دانه ها با هم فرق داشته، ممکن است؛ از نوع ریز یا درشت باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *