پودر سوخاری یا آرد سوخاری بیشتر از نان های باگت تولید می‌شود نان باگت را پخته و بعد آن را خشک می کنیم تا جایی که کاملاً رطوبت آن کشیده شود بعد آن را پودر می کنیم این نوع محصول به دلیل کیفیت بالا طرفدارهای زیادی دارد پودر سوخاری برای سرخ کردن انواع غذاها و مرغ و ماهی استفاده می‌شود و یکی از طعم دهنده ها به غذا است که پودر سوخاری عمده را می توان به بازار عرضه کرد .

تولیدی پودر سوخاری عمده

راهنمای خرید پودر سوخاری

راهنمای خرید پودر سوخاری آرد سوخاری انواع مختلفی دارد دانه درشت یا پودری و یا ادویه دار به بازار عرضه می شود و معمولاً برای ترد شدن غذاها از نوع پودری استفاده می شود برای تشخیص پودر سوخاری مرغوب و بهتر معمولاً هیچ نشانه خاصی وجود ندارد مگر این که رنگ و بوی آن طبیعی باشد در خرید پودر سوخاری باید دقت داشته باشیم که در روی بسته بندی های آرد سوخاری نام و نوع محصول ، وزن خالص ، نام و مواد مصرفی ، تاریخ تولید و انقضای مصرف و با کیفیت بودن محصول و دارای پروانه بهداشت داشته باشد .

بسیاری از رستوران داران از پودر سوخاری زیادی استفاده می کنند چون با استفاده از این نوع پودر غذاها بسیار لذیذ و ترد و خوشمزه می شود صادر کننده پودر سوخاری به همین خاطر در تولیدی پودر سوخاری در تلاش ند که بهترین ها را به مردم و بازار ارائه دهند شرکت های زیادی در تولید پودر سوخاری فعالیت می کنند ولی در بین آن ها کمتر کارخانه ای پیدا می شود که بهترین پودر سوخاری را تولید می کنند بهترین پودر سوخاری پودری است که به خوشمزه شدن غذا کمک می کند .

ویژگی های پودر سوخاری عبارتند از :

  • بوی نان نباید غیر عادی باشد و بوی کهنگی ندهد
  • رنگ آن زرد و مایل به قهوه ای باشد .
  • از هر نوع مواد خارجی عاری باشد .

در نان سوخاری ماده‌ای به نام آکریلامید وجود دارد که باعث بروز سرطان ، ضعیف شدن سیستم ایمنی و عصبی بدن ، مشکلات قلبی و عروقی و… می‌شود و نباید در مصرف پودر سوخاری زیاده روی کنیم یکی از بهترین نوع آرد سوخاری که بدون خطر است پودر سوخاری خانگی می باشد .

صادر کننده پودر سوخاری عمده

صادر کننده پودر سوخاری عمده پودر سوخاری یکی از با کیفیت ترین محصولی است که در کارخانه ها تولید می شود صادرکنندگان تلاش می‌کنند مرغوب ترین پودر سوخاری را به مردم و بازار عرضه کنند .

تولید کنندگان آرد سوخاری برای این که این محصول با قیمت مناسب به دست مردم برسد آن را به صورت عمده و بسته بندی شده بازار ارائه می دهد پودر سوخاری توانسته بین مردم محبوبیت خود را به دست بیاورد و حتی این محبوبیت هم باعث صادر کردن به کشورهای دیگر هم شده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *