تولید آرد سوخاری مرغوب در بازار جهانی بسیار گسترده است آرد سوخاری از محبوبیت و کاربرد گسترده ای میان مردم برخوردار است و در بازار جهانی فروش گسترده ای دارد.

تولیدگان برتر آرد سوخاری مرغوب در بازار جهانی

ناگفته ها در مورد آرد سوخاری

ناگفته ها در مورد آرد سوخاری

روش تهیه ی آرد سوخاری به شرح زیر است:

عناصر مورد نیاز:

۲ فنجان آرد همه منظوره

۳ زرده تخم مرغ آب پز ، از طریق یک غربال مش ریز فشار داده می شود

۱ قاشق چای خوری نمک

¾ فنجان (۱½ چوب) کره بدون نمک ، دمای اتاق

⅔ فنجان شکر

آماده سازی

یک قفسه را در وسط فر قرار دهید و تا ۴۵۰ درجه گرم کنید.  آرد را به طور مساوی روی یک ورقه پخت و پودر مخلوط کنید و غالباً یک مرتبه لایه بالایی آرد را هم بزنید تا تمام آردها طلایی شوند ، ۱۰-۱۵ دقیقه (آرد به سرعت می سوزد ، بنابراین غالباً بررسی کنید).  بگذارید خنک شود ، سپس درون یک کاسه متوسط ​​ریخته سپس زرده تخم مرغ و نمک اضافه کنید. با استفاده از میکسر برقی با سرعت متوسط ​​، کره و شکر را در یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید ، تا زمانی که رنگ پریده شود ، حدود ۵ دقیقه این کار را بکنید.  سرعت را به میزان کم کاهش دهید و مخلوط آرد را به اضافه ۲ قاشق غذاخوری اضافه کنید.  خمیر را به یک ورق کاغذ перга منتقل کنید و داخل یک سیاهه بپیچانید. در محفظه کاملاً محکم ببندید، سپس در پلاستیک محکم بپیچید. حداقل تا ۴ ساعت صبر کنید تا کاملاً سرد شود.

اجاق گاز را تا ۴۰۰ درجه گرم کنید.

خمیر کمی از هر دو انتهای چوب را به مربع بریزید.  خمیر را ببندید و قطعه قطعه کنید، روی صفحات پخت با روکش فلزی قرار دهید و فاصله آنها بین ۱″ فاصله داشته باشد.  کوکیها را بپزید ، ورق های پخت را بصورت نیمه تمام بچرخانید ، تا لبه ها طلایی نشوند اما مراکز هنوز رنگ پریده هستند ، ۱۰-۱۲ دقیقه.  بگذارید کوکیها ۵ دقیقه روی ورق های پخت سرد شوند ، سپس به قفسه های سیم منتقل شده و بگذارید کاملا خنک شود

خرید بهترین انواع آرد سوخاری با قیمتی مناسب

خرید بهترین انواع آرد سوخاری با قیمتی مناسبما انواع آرد سوخاری را با کیفیت بی نظیر و قیمت بسیار مناسب عرضه می کنیم این قیمت به نرخ عمده فروشی مستقیم است و نسبت به سطح بازار بسیار ارزانتر است عرصه ی این محصول با واسطه های بسیار کمتری انجام می شود و همین موجب تفاوت قیمت با خرید معمولی از فروشندگان با واسطه زیاد شده است جهت خرید انواع آرد سوخاری با کیفیت و مقرون به صرفه با شماره ای که در همین سایت قرار می گیرد تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *