آرد سوخاری از نمونه مواد غذایی محبوبی بوده که در پخت غذاهای فست فودی نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد. از این رو کیفیت این محصول از اهیمت بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که تولید کننده آرد سوخاری خوب در ایران، موظف به تولید این محصول در بهترین کیفیت می باشد.  و در هین راستا این تولید کننده باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده نموده و در ضمن در تولید آرد سوخاری، باید شرایط کاملا بهداشتی رعایت شود.

تولیدکننده آرد سوخاری خوب در ایران

آرد سوخاری خوب چه خصوصیاتی دارد؟

آرد سوخاری خوب چه خصوصیاتی دارد؟ در حقیقت برای داشتن آرد سوخاری خوب، باید از بهترین مواد اولیه استفاده نمود. و از آن جایی که آرد سوخاری از نان های حجیم نظیر نان تست، نان همبرگر، نان ساندویچی و غیره تولید می گردد. بنابراین برای تولید آرد سوخاری خوب باید از نان های با کیفیت بالا استفاده نمود. و در واقع چنان چه نان دچار فساد و یا کپک گردد، بر روی کیفیت آرد سوخاری اثرات نامطلوب خواهد گذاشت.

از سویی دیگر برای تولید آرد سوخاری، نیاز به دو بار فرآیند پخت خواهیم داشت. به گونه ای که در مرحله اول نان مورد نظر به خوبی پخته و برشته شود. و سپس در مرحله دوم، نان را آسیاب کرده و دوباره تحت فرآیند تفت دادن قرار می دهند. و در این مرحله باید به خوبی رطوبت آرد سوخاری گرفته شود. تا در این راستا بتوان آن را در محل خشک و خنک نگه داری نمود و در ضمن با حرارت صحیح بوی خامی از آرد سوخاری گرفته شود.

البته لازم به ذکر است که در زمان آسیاب کردن، می توان آرد سوخاری را به صورت دانه درشت و یا آردی تهیه نمود. و یا در قبل از مرحله دوم حرارت دادن، می توان ادویه های مختلفی را به منظور معطر کردن و طعم دار کردن پودر سوخاری به آن اضافه کرد.

و اما از دیگر نشانه های یک آرد سوخاری خوب این است که بوی ماندگی ندهد. و در ضمن بسته بندی آن به گونه ای باشد تا آرد سوخاری را در شرایط خلا نگه داری کرده و از نفوذ هوا و رطوبت به داخل بسته جلوگیری نماید.

و هم چنین بر روی بسته بندی آرد سوخاری ، باید مواردی نظیر علامت استاندارد و نشان سلامت کالا، به همراه تاریخ تولید و تاریخ انقضا هم درج شده باشد.

خرید آرد سوخاری خوب بدون واسطه

خرید آرد سوخاری خوب بدون واسطه در حقیقت آرد سوخاری خوب از محصولات مفیدی بوده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است . به گونه ای که آشپزان حرفه ای و خانم های خانه دار، به منظور پخت بسیاری از غذا های فست فودی و سرخ کردنی نیاز به استفاده از آن، خواهند داشت.

از این رو آرد سوخاری خوب از تقاضای بالایی برخوردار می باشد، و در واقع افراد زیادی تمایل به خرید آن به صورت مستقیم و حذف واسطه ها دارند. زیرا با خرید آرد سوخاری خوب بدون واسطه، علاقه مندان می توانند محصول مورد نظر خود را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست آورند. زیرا در این راستا دیگر مجبور به پرداخت هزینه های اضافه نمی گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *