آرد سوخاری تمپورا پانکو یک نوع مودر سوخاری ترد و نرم است که بدون استفاده از تخم مرغ غذا را ترد می کند و همیشه با نان سفید تهیه می شود، گاهی اوقات با پوسته و گاهی اوقات بدون پوسته است. اولی به عنوان پانکو سفید و دومی پانکو تان نامیده می شود و روغن کمتری را جذب می کند. بدلیل استفاده زیاد از آردهای سوخاری معمولی، معمولا این آرد کمتر به فروش می رسد به همین دلیل ما این نوع از پودر های سوخاری و انواع مختلف دیگر را برای راحتی خرید مشتریان توزیع می کنیم.

توزیع کننده آرد سوخاری تمپورا پانکو

عوامل موثر بر کیفیت آرد سوخاری

عوامل موثر بر کیفیت آرد سوخاری نان خرده نان از ترکیب آردهای گندم با کیفیت انتخاب شده با فناوری پخت تخصصی و نوآورانه تولید می شود. شکل بریده‌شده و ساختار باز منحصر به فرد آن‌ها بافتی ظریف و ترد ایجاد می‌ کند که کیفیت غذاخوری بی‌نظیر با پودر سوخاری سنتی را ایجاد می‌ کند و در انواع رنگ ها شامل سفید، نارنجی، زرد و طلایی در رنگ های طبیعی یا مصنوعی وجود دارد که آرد سوخاری کباب دوبار مصرف بوده ک از آرد گندم تهیه می شود.

عوامل زیادی بر کیفیت پودر سوخاری موثر است که مهمترین عامل نان اصلی تشکلیل دهنده آن یعنی نان است که از نان های مختلفی تهیه و به عرضه می رسد که بهتر است از نان کپک زده استفاده نشود تا بعدا بر کیفیت غذا تاثیر بد بگذارد. بهتر است در هنگام تهیه پودر سوخاری آن را کاملا خشک کرد و تا نم نماند، زیرا در این صورت زود کپک می زند و نمی توان آن را برای مدت طولانی نگه داشت. پانکو با کیفیت بافتی سخت و متراکم و یک بافت هوای سبک دارد.

پانکو هوادار طعم ترد و سبکی را در مقابل طعم ترد و سفت ایجاد می کند. اندازه پنکوی معتبر با خرده ‌های بریده‌ای بزرگ ‌تر در مقابل خرده ‌های گرد کوچک ریزدانه‌ های کمتری دارد. اندازه تفاوت زیادی در ارائه و عملکرد کلی بشقاب ایجاد می کند. از آنجایی که پانکو معتبر سبک و مطبوع است، در مقایسه با پانکو استاندارد ۳۰ درصد عملکرد بهتری را ارائه می دهد. پودر سوخاری پانکو هرگز نباید سفت یا متراکم باشد.

عرضه کننده آرد سوخاری تمپورا

عرضه کننده آرد سوخاری تمپورا خط بی‌ نظیر خرده‌های آشپزی ما به ایجاد یک غذای خاص برای مشتریان کمک می‌ کند. ما با آسیاب ‌ها و سبک‌های مختلف، بافت، ظاهر و طعم مناسب آشپزی را برای غذاهای آماده ارائه می‌ کنیم. خط ما از آرد سوخاری خام، سنتی و کراکر برای پوشش ماهی، مرغ، سبزیجات و همچنین رویه های کاسرول استفاده می شود. آنها همچنین به عنوان تقویت کننده گوشت و کوفته عالی هستند. آنها در آسیاب ریز، بسیار ریز و متوسط ​​موجود هستند.

و برای صنایع غذایی و رستوران ها عالی است. این خط از خرده های آشپزی را می توان به راحتی برای تمام غذاهای رستوران شما چاشنی کرد. سرآشپزها این محصول را به دلیل راحتی آن دوست دارند. به صورت عمده سفارش دهید تا همیشه مطمئن شوید که محصول در رستوران ها موجود است.سرآشپزها و رستوران ها این محصول را برای پوشاندن گوشت و ماهی یا افزودن بافت اضافی به هر غذا دوست دارند. بهترین خرده نان سرآشپز ما یک افزودنی عالی برای هر غذایی خواهد بود. سایزهای مختلف آسیاب، تنوع را برای همه ظروف فراهم می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *