این روزها توزیع آرد سوخاری خارجی با کیفیت به روش های مختلف توسط مراکز معتبر در حال انجام می باشد و با توجه به کاربرد فراوان بسیاری از مشتریان از جمله رستوران ها، فست فودی ها و … این محصول را به صورت عمده و در حجم زیاد خریداری می کنند. آرد سوخاری امروزه استفاده زیادی در تهیه انواع غذاهای مختلف دارد و طعم و مزه بسیار خوبی به غذاها می بخشد و از فروش خوبی برخوردار می باشد.

توزیع آرد سوخاری خارجی باکیفیت

کشورهای معروف تولیدکننده آرد سوخاری

کشورهای معروف تولیدکننده آرد سوخاری امروزه انواع پودر سوخاری در کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آمریکایی نظیر چین، ژاپن، هند، ایران، انگلستان، مکزیک، آمریکا و … در طعم و مزه های متنوع و با استفاده از بهترین مواد اولیه و به روش کاملا بهداشتی و در بسته بندی متنوع و شیک تولید و راهی بازار فروش می شود. این کشورها از انواع مواد اولیه تازه و طعم های و ترکیبات خوش طعم در تهیه انواع پودر سوخاری استفاده می کنند.

پودر سوخاری معمولا ترکیبی از آرد نان، ادویه هایی نظیر پودر سیر، فلفل، آویشن، پودر پیاز و … می باشد. از ویژگی های پودر مرغوب می توان به شکل درشت و سوزنی بودن آن همچنین تردی و سبکی فوق العاده این محصول اشاره کرد. با استفاده از این پودر می توان با کمتربن میزان روغن انواع غذاهای سوخاری و خوشمزه را تهیه نمود و از طعم و مزه لذیذ آن لذت برد. استفاده از این پودرها باعث می شود که مواد غذایی به ظرف نچسبد و در مدت زمان کوتاهی به خوبی سوخاری شود.

قیمت آرد سوخاری خارجی در سال ۲۰۲۰

قیمت آرد سوخاری خارجی در سال 2020 قیمت آرد سوخاری خارجی در سال ۲۰۲۰ با توجه به نوسانات اقتصادی موجود بازار و بالا رفتن نرخ ارز مانند سایر کالاهای دیگر با افزایش مواجه بوده است و دارای نرخ ثابتی نمی باشد همچنین مواردی نظیر کیفیت این محصول، نوع بسته بندی، برند و کشور تولید کننده، نحوه خرید و فروش، طعم و مزه، میزان و حجم خرید و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. قیمت انواع آرد سوخاری در خریدهای کلی و بدون واسطه بسیار مناسب تر می باشد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

آرد سوخاری برای سوحاری کردن انواع گوشت، ماهی، مرغ و قارچ و … مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای تهیه کتلت، شامی و کوکو نیز می توان از این آرد با کیفیت استفاده کرد. این محصول در انواع ساده و طعم دار و در انواع طعم های مختلف فلفلی و … وجود دارد. امروزه انواع آرد سوخاری با برندهای متنوع ایرانی و خارجی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت  متفاوت بوده و مشتری بر حسب نیاز می تواند محصول دلخواه را انتخاب نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *