آردهای سوخاری موادی هستند که برای بهتر سرخ شدن و همچنین ترد شدن غذاهای سرخ‌ کردنی از آن‌ها استفاده می‌شود. یکی از آن ها، آرد سوخاری کتلت می‌باشد. بازار پخش آرد سوخاری کتلت در همه‌ جای ایران گسترده است، این آردها علاوه‌ بر کیفیت و مرغوبیت بالا دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه ای نیز می‌باشندر به‌ همین دلیل هر کس در هر جای ایران می‌تواند آن را خریداری و برای مصارف مورد نظر خود از آن استفاده کند.

بازار پخش آرد سوخاری کتلت

مواد لازم برای تولید آرد سوخاری

مواد لازم برای تولید آرد سوخاری برای تهیه انواع آرد سوخاری روش‌های گوناگون و مختلفی وجود دارد که یکی از پر کاربرد ترین آن ‌ها استفاده از انواع نان بیات شده مانند مغز نان باگت، بربری و یا نان سنگک می‌باشد. مواد لازم برای تهیه این پودر عبارت‌ است از: مغز نان باگت یا هر نان دیگری که میپسندید، پودر کاری، پودر آویشن، فلفل سیاه، پودر پاپریکا، فلفل، زردچوبه، پودر سیر، و یا هر ادویه‌ ای که بیشتر می‌پسندید می‌توانید به این مواد اضافه کنید.

بعد از تهیه مواد لازم آن‌ ها را با هم در آسیاب یا مخلوط ‌کن قرار دهید تا مواد کاملاً پودر شود. بعد از این ‌که آن را آسیاب کردید، اگر دوست داشتید، میتوانید آن ‌ها را الک کرده و دوباره آسیاب کنید تا مواد پودری تر ودانه ریز تر شوند و در نهایت به شکل آرد یک دستی درآیند. پس از این‌ که کار آسیاب تمام شد می‌توانید آن‌ ها را در ظرف‌ های دربسته یا کیسه زیپ ‌دار قرار داده و در فریزر نگهداری کنید. این مواد تا چند ماه در داخل فریزر ماندگاری خواهند داشت و می‌توان از آن برای انواع غذاهای سوخاری استفاده کنید.

فروش مستقیم آرد سوخاری کتلت

فروش مستقیم آرد سوخاری کتلت مجموعه ‌ها و کارخانجات ما انواع آرد سوخاری دونه درشت، مانند آرد سوخاری کنتاکی و آرد سوخاری کتلت را با استفاده از بهترین متریال و همچنین دستگاه‌های حال بازار تولید میکنند. و همین امر سبب شده که انواع آرد های سوخاری تولیدی ما دارای کیفیت بسیار بالایی باشند. همچنین این محصولات با توجه به کیفیتی که دارا هستند، دارای قیمت بسیار مناسب و اقتصادی نیز میباشند.

برای خرید انواع آرد سوخاری می‌توانید به‌ صورت حضوری به مراکز فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. و یا این که می‌توانید به ‌صورت غیر حضوری و اینترنتی با کارشناسان بر خط ما در تماس باشید تا آن‌ ها بتوانند راهنمایی ‌های لازم را جهت محصولی که قصد خرید آن را دارید به شما بدهند و در نهایت خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. کسب رضایت و خدمت رسانی به همه مردم جامعه هدف اصلی مجموعه ماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *