آرد سوخاری کنتاکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مواد در لیست غذاهای نیمه آماده و سوخاری است که به صورت آرد، پودر درشت و.. در طعم های مختلف تهیه و توزیع میشود که در اینجا قصد داریم شما را خواص و بازار خرید آرد سوخاری کنتاکی آشنا کنیم.

بازار خرید آرد سوخاری کنتاکی

مواد مغذی موجود در آرد سوخاری

مواد مغذی موجود در آرد سوخاری همانطور که میدانید آردهای سوخاری با کاربرد و طعم های فوق العاده ای که در تهیه غذاهای فست فودی و نیمه آماده دارند توانسته اند طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند. همانطور که میدانید غالبا آرد و یا پودرهای سوخاری را از نان های حجیم از قبیل: نان ساندویچ، تست، باگت و.. تهیه می کنند که طی فرایندی دو مرحله ای رطوبت نان را از بین برده و کاملا خشک میکنند سپس آسیاب کرده و پس از الک کردن به صورت آرد شده و یا پودر دانه درشت و در طعم های مختلف تهیه میکنند.

وجود گلوتن، شیر خشک، سبوس و.. از جمله مواد موجود در آرد و یا پودر سوخاری است که هر یک به نحوی خواص خود را داشته و مواد خوراکی متفاوتی که با این پودرها تهیه میشوند بسیار متنوع و لذیذ بوده و از آنجایی که پودر سوخاری از نان ها و برخی افزودنی های طبیعی و مفید تهیه میشود این پودرها ضرری نداشته و دارای برخی مواد مغذی هستند.

گشنیز خشک، فلفل سیاه، زرد چوبه، نمک، پاپریکا، آویشن، سیر خشک یا پودر سیر و… برخی از ادویه جاتی است که به برخی پودر ها افزوده و آرد های سوخاری طعم دار را با توجه به ذائقه های مختلف تهیه میکنند.

قیمت عمده آرد سوخاری کنتاکی

قیمت عمده آرد سوخاری کنتاکی تا حدودی با ترکیبات و نحوه تولید پودر سوخاری آشنا شدیم و همانطور که می دانید امروزه از پودر یا آردهای سوخاری در تهیه انواع غذاهای سوخاری و نیمه آماده مانند: شنیسل ها، فلافل، ناگت، کنتاکی، مرینیت و… استفاده می کنند.

با توجه به طرفداران بسیاری که غذاهای فست فودی و سوخاری دارند ارزه و تقاضا در تولید و مصرف پودرهای سوخاری بسیار بالا رفته به طوری که مراکز متعددی به تهیه پودرها در انواع و طعم های مختلف می پردازد و در بسته بندی های متنوع و حجم های مختلف روانه بازار میکنند و در زمینه قیمت نیز با توجه به نوع پودر، مارک، بسته بندی و نوسانات بازار قیمت های متفاوتی وجود دارد.

برای خرید آرد سوخاری بسته بندی و یا فله ای می توانید از حضوری مراکز فروش رسمی ما و یا اینترنتی از طریق سایت ها و آنلاین مارکت های معتبر ما انواع مختلفی از پودر های سوخاری طعم دار یا ساده را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری‌ کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *